سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از شکست پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد که خودباوری باعث ایجاد این نتیجه شده است. محمود یاوری گفت: بازیکنان ما در دیدار مقابل پرسپولیس با تکیه بر خودباوری حریف صاحب نام خود را در هفته دوم لیگ برتر شکست دادند.

وی گفت: هنوز نتوانسته‌ایم تیم صبا را به مرز آمادگی مورد نظرم برسانم، چرا که بیش از ۱۳ بازیکن تیم ما در این فصل تغییر کرده‌اند و این شرایط را برای هماهنگی دشوار کرده است، اما تلاش ما این است که تیم آماده و هماهنگ ‌تر به میدان برود.

یاوری افزود: همه چیز در تیم صبا برای پیشرفت مهیا است و امیدوارم در یک آمادگی کامل‌تر تا پایان فصل بتوانیم بازی‌های زیبای خود را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: در مقابل پرسپولیس برخی بازیکنان صبا تحت تاثیر نام حریف قرار گرفتند و بر این اساس، نتوانستیم خوب کار کنیم اگر اینگونه نمی‌شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری را بزنیم.

یاوری با اشاره به حضور علیرضا نیکبخت واحدی در مقابل پرسپولیس گفت: نیکبخت با توجه به شرایط نه چندان خوب جسمانی، توانست قبل از تعویضش عملکرد خوبی، ارائه دهد.

وی با انتقاد از عملکرد بازیکنان برزیلی تیم صبا و دفاع این تیم گفت: برزیلی‌ها در دو بازی گذشته تنها ۵۰ درصد از توان خود را نشان دادند. ما سعی می‌کنیم در ادامه فصل مشکلات دفاعی صبا را نیز برطرف کنیم، زیرا ساختار دفاعی تیم هنوز هم دارای مشکلاتی است.