سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، معتقد است: ما مستحق این باخت نبودیم و دو اشتباه بچه‌گانه باعث دریافت دو گل و باخت ما شد. علی دایی پس از شکست تیمش در برابر شاگردان محمود یاوری که با نتیجه دو بر یک به سود میزبان پایان یافت، گفت: این برد را به تیم صبا تبریک می‌گویم؛ هر چند اگر اشتباهات بچه‌گانه بازیکنان ما نبود و قدر موقعیت‌هایمان را هم بهتر می‌دانستیم نتیجه بازی به شکل دیگری رقم می‌خورد.

وی در پاسخ به خبرنگاری که از تاثیر غیبت کریم باقری در باخت پرسپولیس سوال کرد، تاکید کرد: این باخت ربطی به عدم حضور کریم باقری نداشت. بازیکنان ما در نیمه دوم بازی خوبی را ارائه دادند و اگر هادی نوروزی موقعیت ابتدایی این نیمه را تبدیل به گل می‌کرد، روند بازی تغییر می‌کرد. دایی افزود: تیم فوتبال صبا از ابتدای بازی با دفاع چند لایه بازی می‌کرد و بازی بسته آنها بر کیفیت کار ما تاثیر گذاشت.

خبرنگاری سوال کرد آیا حاشیه‌های اختلاف شما با فدراسیون فوتبال عامل این باخت نبود؟ دایی در پاسخ به این سوال گفت: اینکه تیم ما موقعیت‌های مسلم گلزنی از جمله یک پنالتی را در دقیقه ۹۵ از دست می‌دهد چه ارتباطی به بحث من با فدراسیون دارد؟ ما این بازی را به اشتباهات خودمان و قدر ندانستن موقعیت‌های مسلم مان باختیم.

وی ادامه داد: تیم من در این دیدار لایق شکست نبود و همانطور که دیدیم تیم صبا در نیمه دوم حتی یک موقعیت هم بر روی دروازه ما ایجاد نکرد. صبا این پیروزی را مدیون درخشش مهدی واعظی، دروازه‌بان تیم خود است. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده این شکست را جبران کنیم و بتوانیم با قدرت در صدر جدول قرار بگیریم.