۳۰ داور جودو ایران به دنبال حقوق از دست رفته

۳۰ نفر از داوران جودوی استان تهران با ارسال نامه‌ای به اداره کل تربیت بدنی استان تهران، خواستار دریافت حق‌الزحمه‌های معوقه‌شان شدند. ۳۰ نفر از داوران جودوی استان تهران با ارسال نامه‌ای به «افتخاری»، مدیرکل تربیت بدنی استان تهران، خواستار دریافت حق‌الزحمه‌های داوری‌شان شدند. حذف نماینده ایران از دوومیدانی جوانان جهان

آخرین نماینده ایران در رقابت‌های دوومیدانی جوانان جهان از دور رقابت‌ها کنار رفت. وحید صدیق نماینده دوومیدانی ایران در پرش سه گام، با رکورد ۱۴ متر و ۹۲ سانتی‌متر در مکان بیست و چهارم رقابت‌های جهانی دوومیدانی در مونکتون کانادا قرار گرفت. صدیق به عنوان آخرین نماینده ایران در رقابت‌های جوانان جهان شنبه شب با رکوردهای ۱۳ متر و ۷۷ سانتی‌متر، ۱۴ متر و ۶۲ سانتی‌متر و ۱۴ متر و ۹۲ سانتی‌متر به کار خود پایان داد. او بدین ترتیب در گروه دوم این رقابت‌ها در آخرین مکان یعنی سیزدهم قرار گرفت تا در مجموع رقابت بالاتر از دو ورزشکار آذربایجانی و کانادایی در مکان ۲۴ قرار گیرد.

رضا یزدانی و فردین معصومی در جام موحد و حبیبی

رضا یزدانی و فردین معصومی از اردوی تیم ملی آزاد در جام بین‌المللی عبدالله موحد و امامعلی حبیبی کشتی خواهند گرفت. اولین دوره جام بین‌المللی عبدالله موحد و امامعلی حبیبی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد. در حالی که قرار است چندین تیم خارجی در این دوره حضور پیدا کنند، از اردوی تیم ملی آزاد نیز رضا یزدانی و فردین معصومی با نظر کادر فنی تیم ملی در این تورنمنت کشتی می‌گیرند. این در حالی است که کادر فنی تیم ملی بلافاصله بعد از بازگشت از آذربایجان اعلام کرد، تعدادی از نفرات شرکت‌کننده در جام جایزه بزرگ باکو نیز باید در تورنمنت موحد و حبیبی حضور پیدا کنند.

محسن شادی طلا گرفت

مدال طلای مسابقه‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان برای دومین سال متوالی برگردن محسن شادی قایقران تیم ملی روئینگ کشورمان آویخته شد. شادی که چهره شناخته شده روئینگ جهان است با حضورش در این رقابت‌ها و درخشش در مسابقات مقدماتی و نیمه نهایی حریفانش را به اندیشیدن به مدال نقره واداشت. وی که سال گذشته نیز توانایی‌های خود را به رخ حریفان کشیده بود برای یک بار دیگر موفق شد مدال طلای رقابت‌های جهانی را از آن خود کرده و پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در آورد. محسن شادی در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در رشته سبک وزن تکنفره با‌هانس اوبرنو از بلژیک، الکساندر پیلات از فرانسه، پیتر چمبرز از انگلستان، کریستین‌هاچبراک از آلمان و آیلسون سیلوا از برزیل مسابقه داد. شادی که در لاین ۴ قرار داشت، تا مسافت ۵۰۰ متر به عنوان قایق دوم حرکت می کرد ، با اعتماد به نفس و آمادگی کامل توانست در پایان با زمان ۷ دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه به عنوان مرد طلایی این مسابقات از خط پایان عبور کند.