نکونام و شجاعی در اردوی اوساسونا

تاخیر چند روزه جواد نکونام و مسعود شجاعی در تمرینات اوساسونا حسابی خبرساز شد و در چند روز گذشته خبرهای متعددی در این باره در سایت‌ها و مطبوعات منتشر شد. سایت رسمی باشگاه اوساسونا گزارش داد که این دو بازیکن ایرانی ساعت ۸ دیشب از طریق مادرید عازم خرز شدند و در هتل مونته کاستیلو به اردوی اوساسونا پیوستند تا تمرینات خود را برای حضور در فصل جدید لالیگا از سر بگیرند. نکونام و شجاعی در چند روز گذشته به صورت انفرادی در پامپلونا تمرین کرده بودند و از این پس با سایر بازیکنان تمرین خواهند کرد.

دوئل تمام عیار رئال و بارسا برای جذب اوزیل

مسعوت اوزیل یکی از ستاره‌های رقابت‌های جام جهانی باعث شده تا جنگ جدیدی میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید به راه بیفتد. این ستاره جوان آلمانی به شدت توجه ژوزه مورینیو را به خود جلب کرده و آقای خاص از مسوولان باشگاه مادریدی خواسته تا این ستاره آلمانی را به رختکن تیمشان بیاورند. سران رئال نیز با مدیر برنامه‌های اوزیل تماس گرفته تا شرایط موجود برای خرید این ستاره جوان را جویا شوند. ولی با بن بستی که در مسیر انتقال سسک به بارسلونا ایجاد شده، سران باشگاه بارسا به دنبال گزینه دیگری به جز سسک هستند و چه بازیکنی بهتر از اوزیل. در حال حاضر سران باشگاه رئال پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی را برای جذب اوزیل ارائه کرده‌اند. در حال حاضر اوزیل برای سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش به کستا براوای اسپانیا سفر کرده است و از بارسلونا خبر می‌رسد که حضور او در کستا براوا، به منزله چشمکی به سران تیم کاتالان است.

پیراهن شماره ۱۲ شهرداری برای هواداران

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز از اختصاص پیراهن شماره ۱۲ تیم فوتبال شهرداری به عنوان یار دوازدهم به دوستداران و هواداران واقعی این تیم خبر داد. دکتر میرمعصوم سهرابی افزود: حمایت و همراهی تماشاگران پرتعداد شهرداری تبریز یکی از عوامل موفقیت تیم شهرداری به شمار می‌آید و به منظور قدردانی از تماشاگران تیم شهرداری پیراهن شماره ۱۲ به نشانه یار دوازدهم شهرداری به کلیه هواداران این تیم تحویل داده خواهد شد.

کلینزمن مربی فولام می‌شود؟

محمد الفاید، رییس هیات مدیره باشگاه فولام تصمیم دارد مربی خوبی را به تیمش بیاورد. روی‌هاجسون از این تیم رفته و آنها نتوانستند مارتین یول، مربی آژاکس را متقاعد کنند به این تیم بپیوندد. یورگن کلینزمن که او را معمار تیم ملی آلمان می‌دانند پس از آن که بایرن مونیخ را تابستان گذشته ترک کرد هنوز بیکار مانده است. او در کالیفرنیا زندگی می‌کند و درخواست شغل هم نداده است؛ اما گزارش شده که مهاجم سابق تاتنهام فرصت حضور دوباره در لیگ برتر را از دست نخواهد داد. فولام آماده است ۲۰ میلیون پوند برای خرید بازیکن و ۲ میلیون پوند در سال به عنوان حقوق به مربی جدیدش ارائه کند.