محسن شادی به فینال A راه یافت

محسن شادی به فینال A مسابقه‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال جهانی در بلاروس راه یافت.دیدارهای مرحله نهایی امروز برگزار می‌شود. اساسنامه‌ انتخابات فدراسیون‌ها اشکال دارد

علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی گفت: اساسنامه‌ فدراسیون‌های ورزشی اشکال دارد. کسی که سرپرست فدراسیون می‌شود، زمان دارد تا خودش را نشان دهد و همچنین اعتباراتی دارد تا کارها را انجام دهد. این موضوع از نظر قانونی اشکالاتی دارد، اما قانون است.

جوانان تنیس روی میز ایران هفتم آسیا شدند

رقابت‌های تیمی تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیا در بانکوک پیگیری شد و تیم جوانان کشورمان در دیدار با سنگاپور موفق به شکست ۳ بر ۱ این تیم شد و عنوان هفتمی آسیا را از آن خود کرد.

حدادی در بین ۹ نفر هشتم شد

احسان حدادی رکورددار پرتاب دیسک آسیا در دهمین مرحله مسابقات دایمون لیگ در رشته پرتاب دیسک به رده هشتمی بسنده کرد.

پایان لیگ برتر اسکی روی چمن

چهارمین دوره لیگ برتر اسکی روی چمن با قهرمانی ارتعاشات صنعتی به پایان رسید.

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی شتاب

دومین دوره مسابقات اتومبیلرانی شتاب قهرمانی کشور اواسط مردادماه در تهران و در باند آموزشی فرودگاه سپهر اتوبان شهید بابایی برگزار خواهد شد.

صامت قهرمان پینگ پنگ بانوان کشور

در دیدار پایانی رقابت‌های انفرادی بانوان ایران مریم صامت ۴ بر ۲ محبوبه عمرانی را شکست داد و در جایگاه نخست ایستاد.

درگوانگجو ۴مدال می گیریم

احمدپناهی رییس فدراسیون کاراته گفت‌: به دنبال حضور بانوان ایران در بازی‌های آسیایی گوانگجو هستیم. در گوانگجو در بخش مردان چهار نماینده داریم و چهار مدال می‌گیریم.

ماکارونی سمیرا قهرمان مسابقات سبک‌های آزاد کاراته

تیم کاراته ماکارونی سمیرا در چهارمین دوره مسابقات سبک‌های آزاد کاراته با ۱۲ مدال طلا مقام اول را کسب کرد. این مسابقات با حضور ۲۲ تیم و۳۵۰ شرکت‌کننده در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که تیم کاراته ماکارونی سمیرا با کسب ۱۲ مدال طلا رتبه نخست را از آن خود کرد.