سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال امسال و سال آینده ۶ جام را پیش رو دارد و در این دو سال ۲ جام خواهد گرفت. پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از آغاز لیگ صحبت‌هایی کرد که گزیده ای از آن به شرح زیر است:

نفرات خوبی را جذب کرده‌ایم. کسی فکر نمی‌کرد تیم به این سرعت جمع شود؛ اما خیلی زود توانستیم در نقل و انتقالات خواسته‌هایمان را برآورده کنیم. شاید تنها ۲۰ درصد از خواسته‌هایمان برآورده نشد که این به دلیل رقم‌های بیشتری بود که تیم‌های دیگر پیشنهاد داده بودند.

ما بازیکنان خود را به اردوی تیم ملی برای ۱۰ روز دادیم؛ اما دیروز که ملی‌پوشان بازگشتند درست ۱۴ روز شد که آنها همراه تیم نیستند. بحث من فقط تاکتیکی نیست. چند تن از ملی‌پوشانی که به استقلال آمده‌اند باید شرایط این تیم را درک کنند و بدانند فضای بازی در این تیم چطور است. استقلال ۴ بازیکن آسیب‌دیده هم دارد. جباری در جام ولایت دچار کشیدگی شد، ۲ بازیکن برزیلی هم هنوز به آمادگی کافی نرسیدند. من باید در شرایط سخت با نیمی از بازیکنان در تبریز تیم را به میدان بفرستم و شاید خیلی‌ها هم توقع معجزه از من دارند اما من توکلم به خداست.

استقلال امسال و سال آینده ۶ جام را پیش رو دارد و در این ۲ سال ۲ جام خواهد گرفت اما این را هم در نظر بگیرید که ما رقیب داریم. تیم‌های دیگر از پول خرج کردن ناراحت نمی‌شوند اما ما نگرانیم. مجبوریم به اندازه سقفی که داریم خرج کنیم. جا دارد از همین جا از آقای سعیدلو تشکر کنم که بودجه استقلال را سریع مشخص کرد تا ما بتوانیم طلب بازیکنان را پرداخت کنیم. من می‌خواهم استقلال را به هدفش برسانم برای همین هم قرارداد دوساله امضا کردم. البته روی قرارداد ۲ ساله تاکید ندارم. شاید مشکلی پیش بیاید و ما نتوانیم کار کنیم اما اگر این برنامه‌ها ادامه پیدا کند استقلال در طی این ۲ سال تیم مقتدری خواهد ساخت و اگر در کنفرانس بعدی افتخار حضورش را داشته باشم این جام‌ها را تقدیم می‌کنم.