انصراف بانک صادرات از اسپانسری تیم ملی

مذاکرات فدراسیون فوتبال و مسوولان بانک صادرات بدون نتیجه به پایان رسید و این بانک از اسپانسری تیم ملی انصراف داد. سه سال حبس در انتظار دو بازیکن فرانسوی

پرونده رسوایی اخلاقی ملی‌پوشان فرانسه بار دیگر به جریان افتاد و فرانک ریبری و کریم‌بن‌زما دو تن از متهمان برای ساعاتی در بازداشت به سر بردند. در صورتی که جرم این بازیکنان قطعی شود، احتمال سه سال حبس و پرداخت ۴۵ هزار یورو وجود دارد.

ماندن مارادونا در تیم ملی آرژانتین

رییس اتحادیه فوتبال آرژانتین پس از تشکیل جلسه با

«دیه گو مارادونا» از ماندن وی در سمت مربیگری تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد.

فیلم اینیستا ساخته می‌شود

فیلم سینمایی آندرس اینیستا، هافبک ملی پوش بارسلونا، با حضور بزرگان سینمای اسپانیا و با هزینه هالیوود ساخته می‌شود.

احتمال ماندنم در اوساسونا کم است

جواد نکونام، بازیکن تیم اوساسونای اسپانیا، گفت: احتمال ماندنم در اوساسونا خیلی کم است و به احتمال زیاد این باشگاه را ترک خواهم کرد. من پیشنهاداتی دارم که باید به آنها فکر کنم.

لو تا سال ۲۰۱۲ تمدید کرد

یواخیم‌لو سرمربی تیم ملی آلمان روز گذشته وپس از آنکه قراردادش در پایان رقابت‌های جام جهانی با فدراسیون فوتبال این کشور به پایان رسیده بود، قرارداد جدیدی را تا ۲ سال دیگر به امضا رساند.

رئال: کاکا در ازای اشلی کول

رئال مادرید قصد دارد اشلی کول را با انتقال کاکا به چلسی خریداری کند. ژوزه مورینیو در سال ۲۰۰۶ اشلی کول را به چلسی برد و حالا دوست دارد بار دیگر در کنار او کار کند.

هشدار فیفا به عراق

فیفا به عراق بابت دخالت دولت این کشور در روند برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال این کشور هشدار داد.

کمالوند نمی‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند

عزیز محمدی، رییس سازمان لیگ، چند روز پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پاسخ استعلام مربیانی مثل فیروز کریمی، نادر دست‌نشان، فراز کمالوند و.... هنوز به سازمان لیگ ارائه نشده است و با این شرایط آنها فعلا نمی‌توانند مربیگری کنند.