تست دوپینگ یک فوتبالیست مثبت شد

احمد هاشمیان، رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون فوتبال از مثبت شدن نمونه‌ تست دوپینگ یک فوتبالیست خبر داد. وی گفت: اطلاعات بیشتر بعد از نهایی شدن رای این فوتبالیست خاطی به اطلاع عموم خواهد رسید. ۲۰مرداد دیدار دوستانه‌ ایران‌ـ اوکراین

عباس ترابیان، رییس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال از برگزاری دو دیدار دوستانه در روز چهارشنبه ۲۰ مرداد با تیم ملی اوکراین خبر داد.

سارقی که به کمک شمسایی شتافت

در شرایطی که وحید شمسایی روز سه‌شنبه از دزدیده شدن روادید، دلارها و مدارکش برای اعزام به لیبی خبر داده بود، اما دیروز سارق با معرفت پس از فرستادن مدارک این بازیکن به فدراسیون فوتبال، به نوعی به یاری وی شتافت تا مشکلی برای وی برای حضور در ترکیب تیم ستارگان جهان پیش نیاید.

به داوران تاکید کرده‌ام بی‌تفاوت قضاوت نکنند

مسعود عنایت، رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: به داوران تاکید کرده‌ام تیم‌ها هزینه میلیاردی کرده‌اند و نباید بی‌خیال قضاوت کنند!!

رونالدینیو به فلامینگو می‌رود

رونالدینیو که از دو سال قبل در خدمت راه‌راه‌پوشان میلان است، پیشنهاد تیم فلامینگو را برای آغاز همکاری پذیرفته است.

دونگا و مارادونا در حد جام‌جهانی نبودند

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال گفت: دونگا و مارادونا، مربیان تیم‌های برزیل و آرژانتین دانش کافی در حد جام جهانی را نداشتند.

اوزیل و خدیرا راهی مادرید می‌شوند

مسعود اوزیل، بازیکن ترک تبار آلمانی و خدیرا هافبک تدافعی تیم ملی آلمان در فهرست خرید قطعی رئال مادرید قرار دارند. این باشگاه ثروتمند تلاش می‌کنداین دو ستاره تاثیرگذار را به خدمت بگیرد.

پنج بازیکن خارجی در اردوی استیل آذین

دو بازیکن مجارستانی در کنار سه بازیکن اسلوونیایی،

کروات و یک مهاجم غنایی در تمرینات تیم استیل‌آذین حضور دارند که تومباکوویچ قصد دارد این بازیکنان را مورد آزمایش قراردهد.

کاپیتان تیم ملی بمان

براساس یک نظرخواهی، بیشتر مردم آلمان خواهان ادامه حضورفیلیپ لام بازیکن ۲۵ ساله بایرن‌مونیخ به عنوان کاپیتان تیم ملی این کشور هستند.