درآمد دو میلیارد دلاری فیفا از حق پخش تلویزیونی

در شرایطی که ۲۶ میلیارد نفر ۶۴ دیدار جام جهانی را تماشا کرده‌اند، فیفا هنوز رقم کلی بینندگان تلویزیونی جام جهانی ۲۰۱۰ را اعلام نکرده است. فیفا اعلام کرده که از اعطای حق پخش تلویزیونی جام جهانی ۲۰۱۰ مبلغ دو میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. تمام بازیکنان اسپانیا به منزل رائول رفتند

تمامی بازیکنان تیم ملی اسپانیا با جام ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به منزل رائول گونزالس رفتند.جالب این جا است که ویسنته دل‌بوسکه حاضر به دیدار با رائول گونزالس نشده است، اما همه بازیکنان تیم ملی با او دیدار داشتند.

حرکت اینیستا بسیار ارزشمند بود

خوزه لوئیس رودریگس ساپاته‌رو نخست وزیر اسپانیا حرکت ارزشمند اینیستا پس از گلزنی به هلند را ستود.

کاسیاس دومین بازیکن تاریخ اسپانیا

ایکر کاسیاس بهترین دروازه‌بان جام نوزدهم از لحاظ تعداد بازی ( ۱۳ بازی در جام جهانی) دومین جایگاه را در جمع بازیکنان تاریخ فوتبال اسپانیا به خود اختصاص داده است.

به آفریقای‌جنوبی نمره ۹ از۱۰ می‌دهم

سپ‌بلاتر رییس فدراسیون جهانی فوتبال با تقدیر از برگزاری جام‌جهانی ۲۰۱۰ گفت که به میزبان جام‌جهانی آفریقای‌جنوبی نمره ۹ از ۱۰ می‌دهد.

نتیجه واردات بازیکن همین است

یوهان کرایف اسطوره فوتبال هلند با انتقاد از عملکرد باشگاه‌های ایتالیایی و انگلیس در استفاده از بازیکنان خارجی، نتایج ضعیف این دو تیم در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای‌جنوبی را حاصل سیاست‌های غلط باشگاه‌های این دو کشور دانست.

بودجه ۳۶ میلیاردی استرالیا برای میزبانی جام جهانی

استرالیا امیدوار است که میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را بگیرد. دولت برای تعبیر رویای مردم این کشور ۳۶ میلیارد دلار هزینه خواهد کرد تا سران فیفا اعطای این میزبانی را بپذیرند.

جام‌جهانی آفریقای جنوبی پرتماشاگرترین رقابت‌ها

رقابت‌های جام جهانی آفریقای‌جنوبی به لحاظ حضور تماشاگر پس از جام‌های جهانی ۹۴ و ۲۰۰۶ پرتماشاگرترین مسابقات بوده است.

ووووزلا حواسم را در بازی با هلند پرت کرد

فیلیپو ملو بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل ۱۰ روز پس از باخت برابر هلند در جام‌جهانی اشتباهش در زدن گل به خودی را توجیه کرد و آن را به خاطرصدای ووووزلا دانست.