صعود تیم‌های‌ایرانی در رده‌بندی باشگاه‌های جهان

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار رده بندی برترین تیم‌های باشگاهی جهان در ماه ژوئن را اعلام کرد که بر‌این اساس سه تیم‌ایرانی سپاهان،(۱۷۸ جهان) ذوب‌آهن (۱۸۳جهان) و استقلال (۲۲۷جهان) در‌این رده‌بندی نسبت به ماه قبل صعود چند پله‌ای داشته‌اند. تیم اسلحه سابر ایران به مدال برنز آسیا رسید

تیم ملی شمشیربازی کشورمان (در رشته سابر) مدال برنز خود در پیکارهای آسیایی را قطعی کرد و برای دستیابی به مدال نقره این رقابت‌ها به مصاف تیم چین می‌رود.

تیم ملی راهی اتریش شد

کاروان تیم ملی ایران بامداد دیروز راهی اتریش شد. ملی‌پوشان فوتبال ‌ایران در مدت اقامت خود در اتریش سه دیدار دوستانه را برگزار خواهند کرد.

سومین پیروزی هندبال ایران در رقابت‌های آسیا

در ادامه مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، در گروه یک ، شنبه شب تیم هندبال نوجوانان کشورمان در چهارمین دیدار خود با نتیجه ۳۲ به ۲۱ مقابل عراق به برتری رسید.

بازیکنی برای خرید نمانده است

علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: از سازمان لیگ درخواست می‌کنیم که دو بازی اول ما را عقب بیندازد، الان هم که اواخر فصل نقل و انتقالات است تیم‌ها همه بازیکنان را خریده‌اند و دیگر برای ما بازیکنی نمانده است که بخریم.

رکابزن تهرانی قهرمان مرحله چهارم شد

چهارمین مرحله تور دوچرخه سواری میلاد دو نور با قهرمانی محسن رحمانی دوچرخه سوار تهرانی به پایان رسید.

بازگشت تیموریان به انگلیس

آندرانیک تیموریان بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر انگلیس که در دو فصل گذشته در تیم فولهام لندن عضویت داشت، پس از گذراندن تعطیلات پایان فصل به انگلیس بازگشت. او برای مذاکره با باشگاه بلکبرن به انگلیس می‌رود.

ممفیس با حدادی به مصاف آتلانتا می‌رود

تیم ممفیس گریزلیز که حامد حدادی، ملی‌پوش ‌ایرانی را در اختیار دارد در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ تابستانی بسکتبال آمریکا امروز به مصاف آتلانتا‌هاوکس می‌رود.