هلند اولین فینالیست جام جهانی ۲۰۱۰

تیم ملی فوتبال هلند سه‌شنبه شب با برتری ۳ بر ۲ مقابل اروگوئه بعد از ۳۲ سال به فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای‌جنوبی راه پیدا کرد. فروش بی‌سابقه آدیداس

تولیدی پوشاک آدیداس به بهانه بازی بزرگ اسپانیا و آلمان و با توجه به اینکه پیراهن هر دو تیم نیز تحت طراحی آدیداس به بازار عرضه شده سود سرشار۶ میلیون یورویی به جیب زده است.

دوران من دیگر تمام شده است

مارادونا سرمربی تیم فوتبال آرژانتین گفت: مردم استقبال گرمی از من داشتند و بیش از پیش شرمنده آنها شدم. آنها نیز مثل خود من باید بدانند که دوران مربیانی مثل من دیگر تمام شده و من به خاطر این اشتباه بزرگ همیشه مدیون آنها خواهم بود.

بازوبند کاپیتانی را به بالاک نمی‌دهم

در حالی که انتظار می‌رفت، فیلیپ لام، پس از پایان جام‌جهانی بازوبند را به بالاک پس بدهد، اما این مدافع سرشناس در اظهارنظری جنجالی عنوان کرده که حاضر به پس دادن بازوبند کاپیتانی نیست!

سرتا پای کوئیت را باید طلا گرفت

یوهان کرایوف اسطوره فوتبال هلند در صحبت‌هایی زبان به تمجید از درک کوئیت ستاره تیم ملی هلند پس از نمایش خیره‌کننده او در دیدار مقابل اروگوئه گشود وگفت: چنین بازیکنی ارزش آن را دارد که سرتاپایش را طلا گرفت.

مار پیشگو به دام افتاد

رسانه‌های دولتی آفریقای جنوبی از به دام افتادن یک مار پیشگو توسط دپارتمان حفاظت از حیات‌وحش این کشور خبر داده و اعلام کردند: پیشگو‌ها برای کنترل بازی‌های جام جهانی از آن استفاده می‌کردند.

همه‌ سرمایه‌گذاری‌ها جبران شد

ژاکوب زوما، رییس‌جمهور آفریقای جنوبی اعلام کرد، سرمایه‌گذاری هنگفت این کشور برای برگزاری جام جهانی نتیجه داده و سود خوبی عاید کشورش شده است.

باخت حق‌مان بود

اسکار تابارس سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت: باید اعتراف کرد که باخت حق‌مان بود. به بازیکنان فداکار و پرتلاشم افتخار می‌کنم و از جایگاهی که اکنون در آن قرارداریم، احساس شادمانی دارم.