نکونام با ۲۵/۱ میلیون یورو در المپیاکوس

اوساسونا بدون این‌که نظر نکونام را بپرسد، با المپیاکوس مذاکره کرد.روزنامه ناوارو اسپورت با تائید این خبر نوشت، باشگاه اسپانیایی با انتقال ۲۵/۱ میلیون یورویی هافبک ایرانی به المپیاکوس موافقت کرده است. پایان بی پولی کمیته ملی المپیک

با همکاری ارگان‌های مختلف از جمله معاونت راهبردی ریاست جمهوری، خزانه و وزارت اقتصاد و دارایی، صد میلیارد ریال از بودجه دویست میلیارد ریالی بازی‌های آسیایی گوانگجو به حساب کمیته ملی المپیک واریز شد.

مذاکره با نوولینو برای صندلی قطبی

نوولینو مربی ۵۷ ساله ایتالیایی مدعی شده فدراسیون فوتبال ایران به او پیشنهاد ۵۰۰ هزار پوندی داده است. سایت فوتبال ایتالیا www.football) itali.net) نوشت: والتر نوولینو سرمربی سابق تیم ناپولی، پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی ایران را دریافت کرده است.

تیم ملی بسکتبال امروز عازم ایتالیا می‌شود

کاروان تیم ملی بسکتبال کشورمان برای برپایی اردویی ۵ روزه جهت حضور قدرتمند در جام جهانی ۲۰۱۰ امروز راهی ایتالیا می‌شود.

هاشمیان: پیشنهادی نباشد، مربیگری می‌کنم

وحید هاشمیان مهاجم سابق تیم بایرن مونیخ گفت: اگر به لحاظ مالی و شخصیت تیمی از تیم‌های ایرانی یا تیم‌های دسته یکی آلمان پیشنهادی داشته باشم، یک سال دیگر بازی می‌کنم، در غیر این صورت به کار مربیگری خواهم پرداخت.

به قلعه‌نویی اطلاعات غلط می‌دهند

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به امیر قلعه‌نویی در مورد صحبت اعضای تیم استقلال اطلاعات غلط داده‌اند.

وایلدکارت المپیک سنگاپور به بوکس ایران

از سوی فدراسیون جهانی و با تایید کمیته بین‌المللی المپیک، بوکس ایران برای حضور در نخستین دوره المپیک نوجوانان در سنگاپور یک وایلد کارت گرفت.

پیروزی ۵-۱ پرسپولیس مقابل منتخب دورتموند

تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار تدارکاتی با نتیجه ۵ بر ۱ بر تیم منتخب دورتموند غلبه کرد. اشپیتم آرفی در دقیقه ۳۵، هادی نوروزی دقیقه ۴۸، رضا نورمحمدی در دقیقه ۵۳ و محمد نوری در دقایق ۶۲و ۶۹ گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

آغاز مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا

رقابت‏های شمشیربازی قهرمانی آسیا با حضور نمایندگان کشورمان و دیگر کشورهای قاره از امروز در سئول پایتخت کره‎جنوبی آغاز می‏شود.