رییس فدراسیون فوتبال از احتمال انتخاب و امضای قرارداد با بانک صادرات به عنوان حامی جدید تیم‌های ملی خبر داد. علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت مالی تیم‌های ملی گفت: مذاکراتی را با بانک صادرات انجام دادیم و تفاهماتی صورت گرفته و در صورت توافق نهایی تا چند روز آینده، قرارداد فدراسیون فوتبال و بانک صادرات برای حمایت از تیم‌های ملی منعقد خواهد شد.

کفاشیان درباره حق پخش تلویزیونی در گفت‌وگو با مسوولان صداوسیما هم گفت: تاکنون مذاکره‌ جدیدی انجام نداده‌ایم و قرارداد گذشته همچنان پابرجا است، ولی احتمال دارد برای فصل جدید ۱۰ تا ۲۰ درصد رقم حق پخش تلویزیونی افزایش یابد و پس از پایان فصل جدید برای انعقاد قرارداد جدید با مسوولان صدا و سیما مذاکره خواهیم داشت.

کفاشیان در ادامه با اشاره به شلوغی تقویم فوتبال ایران در فصل جدید گفت: امسال سال فشرده‌ای خواهیم داشت، اما قطعا با استفاده از تجربیاتی که در برگزاری دو فصل گذشته کسب کرده‌ایم، امسال کاری به مراتب آسان‌تر پیشرو خواهیم داشت. کفاشیان درباره شایعه حضور «ناولینو» در تیم ملی و انتشار این خبر در برخی از رسانه‌های ورزشی گفت: من از چنین خبری اطلاعی ندارم و احتمالا نویسنده این مطلب خواب نما شده که چنین خبری را منتشر کرده است!

وی با رد احتمال افزایش حقوق داوران در رقابت‌های لیگ برتر گفت: سال گذشته دستمزد داوران لیگ برتری افزایش یافت و امسال قصد داریم حقوق داوران حاضر در رقابت‌های دسته یک و دسته دو را افزایش دهیم.

کفاشیان درباره نادیده گرفته شدن قرارداد توسط برخی باشگاه‌ها گفت: ممکن است در فوتبال هم مانند جاهای دیگر آیین نامه‌ها نادیده گرفته شود، اما اگر سازمان لیگ با موردی برخورد کند قطعا با آن موضوع برخورد خواهد کرد. این‌طور نمی‌شود که هر کس هر مبلغی خواست بدهد و سهم قراردادها را نادیده بگیرد.