قطبی وارد تهران شد

افشین قطبی که گفته می‌شود برای تماشای بازی‌های جام جهانی به آفریقای جنوبی سفر کرده، به ایران باز گشت.

او امروز در فدراسیون فوتبال حضور پیدا می‌کند. تیم والیبال دانش‌آموزان ایران قهرمان جهان شد

دیدار نهایی رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان روز شنبه در «بائوتو» چین تایپه با برتری ۳ بر یک تیم کشورمان مقابل فرانسه به پایان رسید.

مهاجم سابق اف سی سئول به استقلال پیوست

باشگاه استقلال دیروز با ریکاردو اندرسون دوس سانتوس، مهاجم بلندقامت سابق اف ث سئول کره به توافق رسید و قرارداد یک ساله با وی بست.

دوازدهمین دوره تور میلاد دو نور برگزار می‌شود

دوازدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری میلاد دو نور از ۱۶ تیرماه تا ۲۰ تیرماه در ۵ مرحله در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

قرارداد من ۹۰۰ میلیونی نیست

خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: به هیچ عنوان این موضوع که گفته می‌شد با رقم بالای ۹۰۰ میلیون حاضر به برگشت به ذوب‌آهن شدم، صحت ندارد.

ملک‌محمدی به دور سوم راه یافت

حامد ملک محمدی جودوکار وزن ۸۱-کیلوگرم ایران با گذشتن از سد ۲ حریف خود راهی دور سوم مسابقات سهمیه المپیک روسیه شد.

اردوی اتریش بزرگترین معضل تیم‌هاست

منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه اردوی اتریش معضل بزرگی برای تیم‌‎های لیگ برتری است، گفت: بدترین مشکل این است که بازیکنان در شرایطی باید با تیم خود در مسابقات لیگ به میدان بروند که با سایر نفرات هماهنگ نیستند.

حضورم در استقلال منتفی است

غلامرضا عنایتی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تا آخر هفته با تیم جدیدم قرارداد امضا کرده و در تمرینات این تیم حضور می‌یابم ورفتنم به استقلال منتفی است.

کامرانی فر شانس قضاوت در نیمه‌نهایی را دارد

مسعود عنایت، رییس کمیته داوران شانس کامرانی‌فر را برای قضاوت یکی از چهار دیدار پایانی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی بالا دانست.