مانوئل نویر(۷ از ۱۰): نویر هرگز به صورت جدی مورد تهدید قرار نگرفت، اما او استحکام لازم را در مقابل حملات نصفه و نیمه آرژانتین از خود نشان داد. ژروم بوآتنگ(۷ از ۱۰): بوآتنگ به نسبت تعداد کم بازی‌های ملی و سن و سال پایین‌اش با اعتماد به نفس و محکم بازی کرد و در لحظاتی که بازی آلمان افت کرده بود، حملاتی روی دروازه حریف داشت.

آرنه فردریش(۸ از ۱۰): دو مدافع میانی آلمان نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادند و مقابل سه مهره تهاجمی خطرناک آرژانتین ایستادگی خوبی از خود نشان دادند. فردریش در این بازی اولین گل ملی خود را به ثمر رساند تا روز فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

پرمرتساکر(۵/۷ از ۱۰): وقتی که شوت محکم بازیکن آرژانتین به صورت این مدافع بلندقامت برخورد کرد او بدون آنکه خم به ابرو بیاورد به بازی ادامه داد. این بازیکن فداکارانه و هوشمند بازی کرد و در تمام بازی یار مستقیم خود را در چنگال خود داشت.

فیلیپ لام(۵/۷ از ۱۰): کاپیتان تیم ملی آلمان یک نمایش کامل دیگر را پشت سر گذاشت تا ثابت کند بهترین دفاع راست جام است. او در حمله و دفاع، متوازن و بی‌اشتباه بازی کرد.

باستین شوآین اشتایگر (۱۰ از ۱۰): شوآین اشتایگر، فرمانده آلمان در پیروزی روزشنبه بود. او بدون تردید بهترین نمایش حرفه‌اش را مقابل آرژانتین ارائه داد، شوآین در دفاع، آرام‌کردن بازی، نبض‌دادن به حملات و سرانجام گل‌سازی فوق‌العاده عمل کرد.

لوکاس پودولسکی(۷ از ۱۰): بازیکن مورد علاقه یوآخیم لو در این بازی هم نمایش خوبی داشت و زهر خود را به آرژانتین ریخت. او گل سوم را با یک حرکت هوشمندانه ساخت.

مسعود اوزیل(۷ از ۱۰): اوزیل امروز در آنچه که از او توقع می‌رفت کاملا موفق نبود، اما با تغییر جاهای متوالی و بازی پرنشاط از دلایل موفقیت تیمش مقابل آرژانتین؛ مدعی جدی قهرمانی جام جهانی بود.

توماس مولر(۵/۹ از ۱۰): توماس مولر گل اول را به ثمر رساند و گل دوم را با سخت‌کوشی پایه‌گذاری کرد، او بدون تردید یکی از بهترین‌های زمین بود و تنها نقطه منفی در کارنامه‌اش کارت زردی بود که او را از بازی بعدی محروم کرد.

میروسلاو کلوزه(۹ از ۱۰): در روزی که ژگوبونیتو آلمان بر جام سایه انداخته بود، یک گلزن برای تکمیل این چرخه نیاز بود که کلوزه مثل همیشه نشان داد که فرم ملی‌اش بی‌نظیر است. او با ۱۴ گل دومین گلزن برتر تاریخ جام‌های جهانی است.