افزایش بودجه فدراسیون فوتبال اسپانیا

پس از صعود تیم اسپانیا به یک چهارم نهایی جام جهانی، دولت اسپانیا بودجه فدراسیون فوتبال این کشور را افزایش داد. حرکت زشت رونالدو

کریس رونالدو که در رقابت های جام جهانی تنها یک گل به ثمر رسانده در حالی که بعد از بازی با اسپانیا از زمین خارج می‌شد به دوربین نگاه کرد و سپس آب دهان خود را به سوی آن پرتاب کرد.

سرمربی تیم انگلیس نمی‌شوم

دیوید بکام اعلام کرد که علاقه‌ای به پذیرفتن سرمربیگری تیم ملی فوتبال انگلیس ندارد.

پیراهن ویا تقدیم به دختر نخست‌وزیر

داوید ویا در پایان بازی تیمش برابر پرتغال پیراهن خود را امضا کرد و برای دختر ساپاته‌رو نخست وزیر اسپانیا ارسال کرد.

ژاوی جایزه خود را به کودکان آفریقایی هدیه داد

ژاوی ارناندس بازیکن کاتالونیایی اسپانیا پس از بازی تیمش برابر پرتغال جایزه بهترین بازیکن میدان و مبلغ ۳ هزار یورویی آن را به کودکان آفریقایی هدیه داد.

ویا و هیگواین مدعی عنوان آقای گلی

داوید ویا، و گونزالو هیگواین مهاجمین تیم‌های ملی اسپانیا و آرژانتین هم اکنون با ۴ گل زده به عنوان بهترین گلزن این پیکارها محسوب می‌شوند.

مرکل برای بازی ‌با آرژانتین راهی آفریقا می‌شود

آنگلا مرکل روز گذشته در تماس تلفنی با اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی اطلاع داد روز شنبه بازی تیم تحت رهبری یوخیم لو و آرژانتین را از نزدیک در ورزشگاه فری‌پوینت تماشا خواهد کرد.

هشدار مجدد سپ بلاتر به سارکوزی

سپ بلاتر رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به سارکوزی هشدار داد در صورت ادامه دخالت در مسائل مربوط به فوتبال فرانسه این کشور را تعلیق خواهد کرد.

این اسپانیا تاریخ‌ساز خواهد شد

دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با اشاره به پیشرفت اسپانیا نسبت به بازی‌های گذشته گفت: داریم بازی به بازی بهتر می‌شویم. فکر می‌کنم این بازیکنان می‌توانند در جام جهانی تاریخ‌ساز شوند.