فرهاد مجیدی با استقلال تمدید کرد

فرهاد مجیدی پس از صحبت با مسوولان باشگاه استقلال قرارداد خود را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کرد تا همچنان آبی‌پوشان را همراهی کند. کابوس دوپینگ هم‌چنان در وزنه‌برداری

از حضور تیم‌های ایران در جام باشگاه‌های آسیا که اواخر تیرماه در اردن برگزار می‌شود، ممانعت شد. این درحالی است که طی روز‌های اخیر و در آستانه‌ اعزام چهار تیم باشگاهی ایران به رقابت‌های آسیایی شایعه‌هایی مبنی بر دوپینگ تعدادی از این وزنه‌برداران مطرح شده بود.

دیدار با منتخب جهان در اصفهان

عباس ترابیان، رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: در صورت حصول توافق نهایی در شهر اصفهان میزبان تیم منتخب فوتسال جهان خواهیم بود و تیم ملی فوتسال ایران دو دیدار دوستانه مقابل این تیم برگزار می‌کند.

سه دعوتنامه اروپایی برای تیم ملی والیبال

بعد از آنکه اتریش تیم ملی والیبال کشورمان را به شرکت در تورنمنت بین‎المللی این کشوردعوت کرد، کشورهای فرانسه و بلغارستان نیز دعوتنامه‎های جداگانه‏‎ای برای ملی‌پوشان کشورمان ارسال کردند.

مرگ و زندگی برای صنعت نفت و داماش

دیدار رفت پلی‌آف لیگ دسته اول در حالی روز جمعه بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و داماش گیلان برگزار می‌شود که این دو تیم در سالیان اخیر حرکتی «آسانسوری» در دو لیگ ایران داشته‌اند.

نادال و فدرر حریفان را شکست دادند

در دور یک هشتم پایانی مسابقات تنیس ویمبلدون‌، رافائل نادال، مرد شماره یک تنیس جهان در ۳ ست پیاپی پل آنری متیو را شکست داد.راجر فدرر نفر دوم تنیس بازان جهان نیز‌، ۳ بر صفر یورگن ملزر اتریشی را از پیش رو برداشت و به دور بعدصعود کرد.

نصرتی به تراکتور بازگشت

پس از کش و قوس‌های فراوان و شایعات مختلف مبنی بر پیوستن «محمد نصرتی» به استیل آذین، این بازیکن ملی پوش با ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال آذربایجان شرقی، در تراکتورسازی تبریز ماندگار شد.

کسب دوازده مدال برای دوندگان جانباز و معلول

در نخستین روز از رقابت‌های چهارمین دوره مسابقات دوومیدانی بین‌المللی معلولان در تونس، نمایندگان ایران موفق به کسب ۷ مدال طلا‌، ۲ نقره و ۳ برنز شدند.