بررسی استفاده از امکانات ویدئویی و تکنولوژی

سپ‌بلاتر سرانجام پس از افزایش اعتراض‌های صورت گرفته نسبت به عملکرد داوران، قول داد مساله استفاده از دوربین و سایر امکانات ویدئویی پس از پایان جام جهانی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. اعتماد انگلیسی‌ها به «فابیو کاپلو» ادامه دارد

با وجود حذف تحقیرآمیز تیم ملی انگلیس از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰، سی و دو درصد کاربران سایت اینترنتی روزنامه ایندیپندنت معتقدند که فابیوکاپلو بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی کشورشان است.

دستبرد سارقان به تیم ملی انگلیس

پلیس آفریقای جنوبی اعلام کرد که در آخرین لحظات حضور تیم ملی انگلیس در این کشور، نظافتچی‌های هتل محل اقامت این تیم وسایل اعضای تیم ملی انگلیس را مورد دستبرد قرار داده‌اند و حتی به زیرپیراهنی بازیکنان این تیم هم رحم نکرده‌اند!

تصاویر بازی از نمایشگر ورزشگاه‌ها تکرار نمی‌شود

فدراسیون بین‌المللی فوتبال مخالفت خود را با تکرار صحنه‌های بازی از نمایشگر ورزشگاه‌ها اعلام کرد. این تصمیم یک روز پس از آن گرفته شد که تکرار صحنه گل مردود فرانک لمپارد مقابل آلمان و به ثمر رساندن گل آفساید توسط کارلوس ته‌وز مقابل مکزیک، جنجال آفرید.

بالاک در اردوی آلمان‌

میشاییل بالاک وارد اردوی ژرمن‌ها در پرتوریا خواهد شد تا با اعضای تیم دیدار داشته باشد. این بازیکن ۳۳ ساله یک ماه قبل از شروع جام‌جهانی به‌خاطر مصدومیت پا فرصت حضور در جام‌جهانی را از دست داد.

والتر ساموئل به دیدار مقابل آلمان می رسد

والتر ساموئل، مدافع با تجربه تیم ملی آرژانتین که مصدوم شده بود؛ قادر خواهد بود تا در دیدار مقابل آلمان در مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی به میدان برود.

فیفا خبرنگاران را به قضاوت فوتبال دعوت کرد

‌فیفا از خبرنگاران حاضر در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جهانی خواست به‌عنوان کمک داور بازی‌ها را قضاوت کنند تا بدین ترتیب از نزدیک با سختی و دشواری‌های گرفتن آفساید توسط کمک داوران آشنا شوند.

هشدار کلوزه به آرژانتین

میروسلاو کلوزه، مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان گفت: به آرژانتینی‌ها هشدار می‌دهم که باید بدانند آلمان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و ما قطعا آرژانتین را اذیت خواهیم کرد. وی در مورد مارادونا گفت: «آنچه من از مارادونا در زمان بازیگری‌اش در تلویزیون دیده‌ام نیاز به توضیح ندارد.»

سانتاکروز:‌ پس از جام‌جهانی از تیم ملی می‌روم

روکه سانتاکروز، مهاجم پاراگوئه اظهار داشت: در سال‌هایی که برای تیم ملی بازی می‌کنم، متحمل آسیب‌دیدگی زیادی شده‌ام. شدت و تعداد این صدمه‌دیدگی‌ها آنقدر زیاد بوده که مرا اکنون در سن ۲۸ سالگی بسیار خسته کرده است. بدین خاطر تصمیم گرفتم پس از جام‌جهانی از مقام خود کناره‌ بگیرم.