سه تیم با هم تبانی کردند تا برق صعود نکند

رسول فلاح، مدیرعامل باشگاه برق‌شیراز پس از مصاف تیمش با شن‌سا اراک گفت: کارشناسان اگر اتفاقات گروه دوم را بررسی کنند متوجه خواهند شد که تمام اتفاقات، تبانی بود؛ سه تیم با هم تبانی کردند تا برق شیراز را اوت کنند. نفت، میزبان داماش در مسابقه رفت

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، میزبان دیدار رفت مسابقات پلی‌آف لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شد. این دیدار روز جمعه ۱۱ تیرماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود. پیش‌تر حضور دو تیم شهرداری تبریز و نفت تهران به لیگ برتر فوتبال قطعی شده بود.

شکست بانوان والیبالیست ذوب‌آهن

تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان که نماینده ایران در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا است، در دومین دیدار خود به مصاف نماینده

چین تایپه رفت و در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.

کسی با دایی تماس نگرفته است

صادق درودگر، سرپرست تیم فوتبال استیل آذین با رد مذاکره این باشگاه با علی دایی گفت: من با اطمینان می‌گویم، فردی از استیل آذین تماسی با علی دایی نداشته است.

باشگاه استقلال هم خواهان لغو اردوی تیم ملی شد

باشگاه‌ها که در اوج روزهای آماده سازی خود برای فصل دهم هستند، زمان اردوی تیم ملی را مناسب نمی‌دانند. پیش از این سپاهان، استیل آذین و پرسپولیس مخالفت خود را با برگزاری این اردو اعلام کرده‌اند و به تازگی باشگاه استقلال نیز با برگزاری این اردو مخالفت کرد.

کسب ۷ مدال حاصل تلاش رکابزنان ایران

سومین و آخرین روز از رقابت‌های دوچرخه سواری کاپ آسیایی مالزی با کسب دو نشان دیگر برای رکابزنان کشورمان به پایان رسید تا تیم ایران صاحب ۷ نشان شود.

فینال مسابقات فوتسال جام پاسارگاد برگزارشد

فینال چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام پاسارگاد، برگزارشد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این دوره از مسابقات که با هدف فرهنگ‌سازی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش ارزش‌های انسانی برگزارشده بود به اتمام رسید ودرفینال این مسابقات تیم های آرش و پاسارگاد به مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند. همچنین در دیدار رده‌بندی تیم پاراگ موفق شد با غلبه برتیم باغ آسمون به مقام سوم این مسابقات برسد. در مراسم اختتامیه این مسابقات مدیران بانک پاسارگاد به همراه ترابیان رییس کمیته فوتسال و همچنین حسین شمس سرمربی تیم ملی نیز حضور داشتند.