مسعود شجاعی قطعا به فروش می‌رسد

با پیوستن «دیان لکیچ» به تیم فوتبال اوساسونا، مسوولان باشگاه اسپانیایی چاره ای جز فروش مسعود شجاعی بازیکن ایرانی خود ندارند. شجاعی از باشگاه‌های آلمانی پیشنهاد دارد. تیم ملی گلبال ایران سوم جهان شد

گلبالیست‌های ایران جمعه در دیدار رده بندی با حساب ۵ بر ۳ آمریکا را مغلوب کرده و با کسب عنوان سوم جواز حضور در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن را به دست آوردند.

شکایت باشگاه استقلال از خسرو حیدری

در پی مصاحبه‌های خسرو حیدری و اتهامات او نسبت به مسوولان باشگاه استقلال، کمیته حقوقی این باشگاه از این بازیکن به دادگاه شکایت کرد.

حامی مالی استقلال و پرسپولیس یکی می‌شود

سرپرست باشگاه استقلال قصد دارد در مذاکره با مسوولان شهرداری تهران، از این نهاد به عنوان حامی مالی فصل آینده آبی‌پوشان استفاده کند. به نظر می رسد با توجه به رابطه کاشانی و فتح‌الله‌زاده اسپانسر استقلال و پرسپولیس در لیگ دهم مثل لیگ هفتم، شهرداری تهران باشد.

تیم ذوب آهن نماینده میزبان را شکست داد

تیم والیبال بانوان ذوب آهن که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد در نخستین دیدار خود موفق شد نماینده اندونزی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

فلاحتی‌نژاد مربی تیم ملی وزنه‌برداری شد

با صدور حکمی از سوی سرپرست فدراسیون وزنه برداری، محمد علی فلاحتی نژاد، رسما به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد.

برق شیراز در آستانه واگذاری

هفته‌ها پیش بحث واگذاری تیم فوتبال برق شیراز به شرکت یک ویک مطرح شد و در جلسات متعددی که مسوولان برق منطقه‌ای فارس و مالکان این شرکت شیرازی برگزار کردند به توافقاتی دست یافتند.

آغاز المپیاد دانش‌آموزی آموزش و پرورش

اولین دوره بازی‌های المپیک دانش‌آموزی با حضور ۲۰ هزار ورزشکار دختر و پسر از سراسر کشور از دیروز و به مدت ۱۳ روز در ۱۴ استان کشور آغاز شد. کیومرث هاشمی، قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در امور تربیت بدنی پیش از ظهر دیروز در نشست مطبوعاتی نخستین المپیک دانش‌آموزی گفت: مسابقات آموزشگاهی در صورت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح می‌تواند منجر به توسعه و تعلیم ورزش در

کشور شود.