تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی آماده سازی اتریش علاوه بر برگزاری تمرینات مورد نظر کادر فنی، سه دیدار تدارکاتی را نیز در دستور کار خود دارد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها ملی‌پوشان کشورمان به مصاف تیم لازیو ایتالیا خواهند رفت. خسرو حیدری به سپاهان پیوست

خسرو حیدری بازیکن فصل پیش استقلال با امضای قراردادی دو ساله به تیم سپاهان اصفهان پیوست. پیستون راست استقلال از مهره‌های مدنظر قلعه نویی بود که قصد دارد او را در سیستم ۲-۵-۳ مورد علاقه اش به کار گیرد .

حذف «ارغوان رضایی» از تنیس ویمبلدون

ارغوان رضایی با شکست دو بر یک برابر کلارا زاکو از جمهوری چک از دور پیکارهای تنیس آزاد ویمبلدون انگلیس حذف شد. در پایان این دوره از مسابقه ها؛ به نفرات برتر بیش از ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو اهدا خواهد شد.

منصور پورحیدری مدیرفنی استقلال شد

طی حکمی از سوی مدیر باشگاه استقلال، منصور پورحیدری مربی فعلی شن‌سای اراک به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال استقلال منصوب شد.

بیش از ۳ هزار دونده در مجموعه ورزشی انقلاب دویدند

همایش دو «روز المپیک» مردان در حالی صبح روز جمعه از درب غربی مجموعه ورزشی انقلاب با حضور علی سعید لو، رییس سازمان تربیت بدنی، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور آغاز شد که بیش از سه هزار دونده مرد از سرتاسر تهران در این مراسم شرکت کرده بودند.

«شمسایی» به تیم منتخب جهان دعوت شد

وحید شمسایی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران به تیم فوتسال منتخب جهان دعوت شد تا این تیم را در دو دیدار دوستانه با تیم ملی لیبی، قهرمان فوتسال آفریقا همراهی کند.

رستمی چهارمین وزنه بردار برتر دنیا شد

کیانوش رستمی وزنه بردار دسته ۷۷ کیلوگرم کشورمان به عنوان چهارمین وزنه‌بردار برتر مسابقات قهرمانی جوانان جهان برگزیده شد.

خداحافظی کماندار المپیکی ایران از دنیای قهرمانی

حجت‌الله واعظی تنها کماندار مرد کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن بلافاصله پس از پایان دوران محرومیت خود برای همیشه از دنیای قهرمانی کناره‌گیری کرد. واعظی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون تیراندازی با کمان به ۶ ماه محرومیت قطعی و ۶ ماه محرومیت تعلیقی محکوم شده بود.

مذاکره مجیدی با استیل ‌آذین

فرهاد مجیدی کاپیتان فصل گذشته تیم استقلال که به عنوان بازیکن آزاد محسوب می‌شود، مورد توجه استیل آذین قرار گرفته و مذاکراتی را با این باشگاه انجام داده است.

بالاک در آستانه بازگشت به لورکوزن

میشائیل بالاک‌، ستاره سابق بایرن مونیخ، با مسوولان باشگاه لورکوزن برای پیوستن به این تیم به توافق رسید. او به تازگی قراردادش با چلسی به پایان رسیده و به دلیل عدم توافق بر سر مسائل مالی از این تیم جدا شد.