تحریم تمرینات تیم ملی فرانسه

در اقدامی عجیب و غیرقابل پیش‌بینی در بازی‌های جام‌جهانی، بازیکنان تیم ملی فرانسه در یک اقدام هماهنگ و در حمایت از نیکلاس آنلکا، مهاجم اخراج شده فرانسه از تمرین خودداری کردند. والدراما: چه جام جهانی بدی

کارلوس والدراما، هافبک بازنشسته کلمبیایی گفت: نمایش‌های تیم‌ها در جام جهانی اصلا خوب نبوده است. جام جهانی تا حالا نشده بود که این قدر بد باشد. این جام مصیبت است

و از نظر فوتبالی هیچ نکته جدیدی ندارد. بازی‌های بد و گل‌های کم.

پیام تبریک نخست وزیر نیوزیلند به سفیدها

جان کی، نخست‌وزیر نیوزیلند پس از تساوی یک بر یک مقابل ایتالیا، قهرمان جهان برای تیم «سفیدها» پیام تبریک خود را ارسال کرد.

فرانسه وارد فاز نابودی شده است

رائول گونزالس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: متاسفانه فرانسه به عنوان یکی از مدعیان جدی جام جهانی وارد فاز نابودی شده است.

رکورد بیننده مسابقه فوتبال در فرانسه شکست

براساس اعلام روزنامه اکیپ، پنج‌شنبه شب گذشته از طریق سه کانال تلویزیونی ۸/۵ میلیون نفر شاهد تماشای بازی فرانسه و مکزیک بودند که با باخت ۲ بر صفر آبی‌پوشان

همراه شد.

جنجال برای تماشای جام جهانی

۵ تن از دانشجویان فوتبال دوست بنگلادشی که خواهان تعطیلی کلاس‌ها بودند، با ایجاد درگیری دانشگاه را به تعطیلی کشاندند. پلیس بنگلادش با اعلام این مطلب گفت: دانشجویان با چوب و باتوم به سمت دفتر ریاست باشگاه حمله کردند که پس از دخالت نیروهای امنیتی متفرق شدند.

فیفا کلید در رختکن ورزشگا‌ه‌ها را کنترل می‌کند

در پی ورود یک طرفدار عصبانی انگلیسی به رختکن تیم ملی این کشور پس از بازی با الجزایر و فرار وی از دست پلیس، یک مقام فیفا اعلام کرد که فیفا در رختکن‌ ورزشگاه‌ها را مورد بازبینی و کنترل مجدد قرار خواهد داد.

پزشکان از اینیستا قطع امید کردند

آندرس اینیستا دچار آسیب دیدگی جدی شده و از دید پزشک ارشد کاروان فوتبال اسپانیا دیگر قادر به همراهی تیمش نیست. هر ۳ پزشک تیم ملی فوتبال اسپانیا به صورت رسمی آسیب‌دیدگی اینیستا را جدی دانستند.