فیفا قانون کارت زرد را تغییر می‌دهد

طبق قانون جدید اخطارهای بازیکنان در مرحله گروهی و یک هشتم با حضور تیم‌ها در مرحله یک چهارم این بازی‌ها پاک خواهد شد و تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی بدون داشتن بازیکن دو اخطاره به مصاف یکدیگر خواهند رفت. حمایت او را از توهین آنلکا

پاتریک اورا کاپیتان تیم ملی فرانسه ضمن حمایت قاطعانه از آنلکا به خاطر فحاشی به دومنک گفت: مشخص است که هیچ انسانی از الفاظ رکیک و اهانت به دیگران حمایت نمی‌کند ولی به او حق می‌دهم. ما هم مثل او به شدت عصبانی هستیم و این روزها بازیکنان فرانسه مدیریتی بر رفتار خود ندارند.

مرگ ۳ شهروند آفریقای جنوبی

عجله برای رسیدن به مسابقه فوتبال و تماشای آن، ۳ شهروند آفریقای جنوبی را که در اتوبان‌های منتهی به شهر ژوهانسبورگ در حال رانندگی بودند به کام مرگ کشاند.

هوادار خاطی: به دنبال سرویس بهداشتی بودم

هوادار خاطی بازداشت شده در رختکن انگلیس در دفاعیه خود در دادگاه گفت: به دنبال سرویس بهداشتی بودم که ناگهان سر از رختکن تیم ملی انگلیس درآوردم.

سارکوزی: با آنلکا برخورد کنید

نیکلا سارکوزی رییس‌جمهور فرانسه اظهارات آنلکا در رختکن تیم ملی این کشور را بی‌شرمانه و مستوجب برخورد جدی دانست.

احتمال اخراج کاپلو در صورت حذف انگلیس

طبق گزارش منتشره در دیلی میل، انتظار می‌رود که در صورتی که تیم ملی انگلیس نتواند در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی مقابل اسلوونی به برتری دست بیابد، کاپلو مربی ایتالیایی این تیم از سمت خود برکنار بشود.

باید دستش را قطع می‌کرد؟

پیم فربیک بعد از تساوی مقابل غنا، اخراج هری کیول را تصمیمی نادرست خواند و از داور انتقاد کرد. فربیک درباره عملکرد داور گفت: من معمولا درباره داوری صحبت نمی‌کنم. اما واقعا نمی‌دانم چرا کیول اخراج شد. او در آن زمان کوتاه چکار می‌توانست بکند؟ باید دستش را قطع می‌کرد؟

هافبک تیم ملی نیجریه تهدید به مرگ شد

«سانی کایتا» هافبک تیم ملی فوتبال نیجریه پس از اینکه در دیدار برابر یونان با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد، پیام‌های تهدیدآمیزی روی پست الکترونیکی خود دریافت کرد که وی را مقصر اصلی شکست تیم نیجریه در برابر یونان دانسته است.

مارادونا و مسی محبوب سرزمین بافانا بافانا

آرژانتین که به واسطه حضور مارادونا و مسی از محبوبیت خاصی در سرزمین بافانا بافانا برخوردار است؛ پس از شکست نیجریه و کره جنوبی مورد تشویق گسترده در آفریقای جنوبی قرار گرفت.