هت‌تریک چهل و نهم تاریخ جام‌جهانی

در ۸۰ سال برگزاری جام‌های جهانی و انجام بیش از ۷۰۰ بازی تا دیدار آرژانتین و کره جنوبی، چهل و هشت بازیکن توانسته بودند در یک دیدار سه گل بزنند و در اصطلاح، هت تریک کنند. با سه گلی که گونزالو هگوآین مقابل چشم بادامی‌ها به ثمر رساند، چهل و نهمین هت تریک این دیدارها شکل گرفت. تب بالای اینترنت در آفریقای‌جنوبی

تب توییتر همزمان با بالا رفتن تب جام‌جهانی در آفریقای جنوبی بالا رفته است. از کاکا و سرخیو آگرو گرفته تا سپ بلاتر همگی از این سایت اینترنتی برای اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند.

فراگیر شدن ووووزلا در سراسر دنیا

دامنه گسترش ووووزلا از آفریقا هم فراتر رفته و فوتبال‌دوستان سایر کشورها هم با مراجعه به فروشگاه‌ها خواهان خرید این شیپور عجیب و غریب هستند. یک فروشگاه در انگلیس بیش از ۴۰ هزار از این شیپورها را به فروش رسانده است.

دومنک: هیچ حرفی برای گفتن ندارم

تیم ملی فرانسه پنج‌شنبه شب با نتیجه ۰-۲ مغلوب مکزیک شد. دومنک سرمربی فرانسه گفت: «هیچ حرفی ندارم. واقعا ناامیدکننده است. ما نتوانستیم بالانس بازی را به دست بگیریم، اگر ما توضیحی در این رابطه داشتیم، قطعا مشکلی نیز وجود نداشت، چرا که قادر به حل کردن آن بودیم.»

مارادونا: سخنان پله پشیزی برای من ارزش ندارد

دیه‌گو مارادونا، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در نشست خبری پرحاشیه خود گفت: سخنان پله پشیزی برای من ارزش ندارد. همچنان تاکید می‌کنم او بهتر است در موزه باشد و مردم با تماشای او به یاد تاریخ فوتبال بیفتند، اما در مورد پلاتینی باید بگویم شخصیت او بسیار بالاست.

مرگ در خصوص عشق به فوتبال

پلیس آفریقای جنوبی اعلام کرد: یک مرد اهل این کشور که می‌خواست به جای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خانواده‌اش، مسابقه فوتبال جام جهانی را تماشا کند، توسط آنها کشته شد.

نگرانی برزیلی‌ها از بازی با اسپانیا

شکست عجیب اسپانیا مقابل سوئیس نه تنها باعث نگرانی طرفداران این تیم شده، بلکه در آن سوی اقیانوس اطلس هم دغدغه‌های فراوانی را برانگیخته است. این نتیجه به علاوه نمایش خوب شیلی مقابل هندوراس باعث شده رسانه‌های برزیلی از نبرد دو تیم مدعی در مرحله یک‌هشتم نهایی بترسند.

«پریرا» محروم نمی‌شود

کمیته انضباطی فیفا اعلام کرد: «کارلوس آلبرتو پریرا» با وجود انتقاد به داوری دیدار مقابل اروگوئه، محروم نخواهد شد.