پیشنهاد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برهانی

آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال درجلسه‌ای برای دو فصل حضور در استیل آذین مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به این باشگاه ثروتمند ارائه کرد که با مخالفت مدیران استیل آذین مواجه شد و این باشگاه حاضر نیست چنین مبلغ زیادی را برای برهانی پرداخت کند. رستمی قهرمان جهان شد

رقابت‌های وزنه برداری جوانان جهان روز پنج شنبه در شهر صوفیه بلغارستان ادامه یافت و طی آن در وزن ۷۷ کیلوگرم کیانوش رستمی از ایران با درخشش بی نظیر خود عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد. رستمی با رکورد مجموع ۳۴۷ کیلوگرم قهرمان جوانان جهان شد.

کریم انصاری فرد در سایپا ماندگار شد

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان برای انتقال کریم انصاری‌فرد از سایپا به تیم فوتبال پرسپولیس، این بازیکن برای یک فصل دیگر در سایپا ماندنی شد.

لیکرز قهرمان لیگ بسکتبال NBA شد

در آخرین دیدار فینال شصت و سومین دوره لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا بامداد دیروز دو تیم لیکرز و بوستون برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری لیکرز به پایان رسید تا این تیم شصت و سومین جام قهرمانی را بالای سر خود ببرد.

آشوبی به استقلال تهران پیوست

فرزاد آشوبی روز پنج‌شنبه پس از توافق نهایی با مدیران باشگاه استقلال قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساند و در ۲ سال آینده پیراهن آبی پوشان پایتخت را بر تن خواهد کرد.

حذف ارغوان رضایی از تنیس ایست برن

ارغوان رضایی ازدور دوم رقابت‌های تنیس زنان در ایست برن انگلیس حذف شد. در دور دوم این رقابت‌ها تنیسور ایرانی ‌الاصل مقیم فرانسه به مصاف ماریا سانچش اسپانیایی رفت و درحالی که ست نخست را با حساب ۲ - ۶ واگذار کرده بود در اواسط ست دوم به دلیل مصدومیت از ادامه مسابقه انصراف داد.

توافق الزمالک مصر با عماد رضا

سایت رسمی باشگاه الزمالک مصر اعلام کرد با عماد رضا، بازیکن عراقی تیم سپاهان و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران به توافق رسیده است و قرارداد سه ساله‌ای را با این بازیکن امضا خواهد کرد.

یک رکورد ملی شکسته شد

نخستین مرحله مسابقات دوومیدانی باشگاه‌های بانوان ایران با شکسته شدن یک رکورد ملی و قهرمانی تیم کاشی تیم‌های خراسان به پایان رسید.