مدافع سوئیس نابغه زبان جام‌جهانی

یک روز پس از حضور فیلیپ سندروس در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی با اسپانیا، مطبوعات محلی از وی به عنوان استعدادی عجیب در تسلط بر چند زبان یاد کردند. این نشریات عنوان کردند در مصاحبه مذکور وی با تسلط بسیار به سوالات خبرنگاران به ۴ زبان اسپانیایی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی پاسخ داده است. رسوایی گزارشگر شبکه ITV

رابی ارل، گزارشگر شبکه‌ای تی وی که برای تیم ملی جامائیکا و باشگاه ویمبلدون هم بازی کرده است، از سوی این شبکه اخراج شد. او از بلیت‌هایی که به او داده شده بود سوءاستفاده کرده و آنها را برای مصارف تبلیغاتی به کار برده است.

کاکا: کره شمالی عالی بود

کاکا،‌هافبک برزیل پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل کره شمالی گفت: کره شمالی‌ها خیلی عالی بازی کردند. مرتبا ما را دور از محوطه جریمه نگه می‌داشتند و هر کاری می‌کردند تا نتوانیم گل بزنیم. اما در نیمه دوم فضای بسیاری ساختیم و توانستیم دو گل بزنیم.

عصبانیت شرط‌بندان انگلیسی از اشتباه گرین

شرط بندان حرفه‌ای انگلیس از دست دروازه‌بان تیم ملی عصبانی هستند. حجم نقدی شرط‌بندی‌های صورت گرفته بالغ بر ۱۰ میلیون پوند بوده است؛ اما پس از اینکه در جریان بازی مذکور برتری یک بر صفر انگلیسی‌ها در سایه اشتباه روبرت گرین به تساوی یک بر یک منجر شد، این رقم به عنوان ضرر برای شرط‌بندان منظور شد.

بوفون در دو بازی بعدی غایب است

جان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا در بازی نخست برابر پاراگوئه از ناحیه ستون فقرات و عصب سیاتیک آسیب سطحی دید. وی در دو بازی باقیمانده از مرحله گروهی غایب خواهد بود.

اعطای گوشی مخصوص به خبرنگاران

در پی اعتراض برخی خبرنگاران تلویزیونی به صدای شیپورهای ووووزلا، مسوولان برگزاری مسابقات گوشی مخصوصی را به آنها دادند تا بتوانند کار خبری خود را راحت‌تر انجام دهند.

وربیک: با این شرایط استعفا می‌کنم

در پی شکست تحقیر‌آمیز ۴ بر صفر کانگوروها از تیم ملی آلمان، پیم وربیک گفت: با این شرایط از مقام خود در حین جام جهانی استعفا می‌کنم. برای کارم نیاز به آرامش خاطر دارم و با این وضعیت قادر نیستم تیم استرالیا را هدایت کنم.