حمایت بلاتر از ووووزلا

سپ‌بلاتر رییس فیفا سروصدای گوش‌خراش ووووزلا را یکی از خصوصیات کشور آفریقای جنوبی دانست و گفت: هیچ دلیلی نمی‌بینم که استفاده از این شیپورها را در ورزشگاه‌ها ممنوع کنم. کامرانی‌فر کمک ‌داور دیدار فرانسه و مکزیک شد

حسن کامرانی‌فر از سوی کمیته داوران فیفا به عنوان کمک داور اول دیدار فرانسه و مکزیک انتخاب شد. دیدار تیم‌های فرانسه و مکزیک پنج‌شنبه ۲۷ خرداد در شهر پلوک وان برگزار خواهد شد.

بوفون: آسیب دیدگی‌ام جدی نیست

بوفون در دیدار دوشنبه شب مقابل پاراگوئه بین دو نیمه تعویض شد .بوفون بعد از بازی گفت: چیز چندان مهمی نیست. در پایان نیمه اول احساس کمر درد کردم و از لیپی خواستم تعویضم کند.

گرین‌، منفورترین چهره تیم انگلیس

در رای‌گیری روزنامه ایندپندنت از خوانندگانش در دو روز گذشته در مورد منفورترین چهره تیم این کشور، اکثریت آرا به رابرت گرین، سنگربان تیم اختصاص داشت که در بازی با آمریکا اشتباه کرد و باعث تغییر نتیجه بازی از برد به تساوی شد.

تمجید فان‌خال از تیم یوآخیم‌لو

لوئیس فان‌خان گفت: باید از کار یوآخیم‌‌لو تعریف کنم، زیرا با استفاده از چنین بازیکنان جوانی قادر به ارائه کار خوبی شده است.

دستگیری یک بمب‌گذار

ماموران امنیتی ورزشگاه گرین پوینت شخصی که قصد بمب‌گذاری در جریان دیدار ایتالیا و پاراگوئه را داشت دستگیر کردند.

دستگیری به جرم تماشای بازی‌های جام جهانی

بیش از ۳۰ نفر در منطقه آفگویه، منطقه ای در ۳۰ کیلومتری جنوب موگادیشو، پایتخت سومالی دستگیر شدند.جرم این افراد تماشای بازی‌های جام جهانی از طریق تلویزیون بوده است. شیخ یوسف ابوحمزه ، یکی از مسوولان این کشور گفت: آنها اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اند و از قانون عدم تماشای بازی‌های فوتبال اطاعت نکرده‌اند.!!

رکورد بیننده تلویزیونی آفریقای‌جنوبی شکسته شد

دیدار مکزیک و آفریقای جنوبی که عصر روز جمعه به عنوان دیدار افتتاحیه پیکارها برگزار شد،۱۰ میلیون نفر بیننده تلویزیونی داشت که تاکنون در این کشور سابقه نداشته است.