توافق مهدی رحمتی با پرسپولیس

مهدی رحمتی دروازه‌بان فصل پیش سپاهان پس از مذاکره با حبیب کاشانی با عقد قراردادی به باشگاه پرسپولیس پیوست. رحمتی در روزهای آینده با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را ثبت خواهد کرد. دوپینگ یک تنیسور جام دیویس مثبت شد

رامین طباطبایی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: در مسابقات دیویس کاپ از تنیسورهای حاضر در ایران ۱۱ نمونه خونی گرفته شد که از میان این ۱۱ نفر نمونه یک ورزشکار مثبت اعلام شد.

قلعه‌نویی گران‌ترین مربی لیگ دهم

کف قرارداد قلعه‌نویی با سپاهان ۸۰۰ میلیون تومان است که در صورت قهرمانی در لیگ و نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا رقم قرارداد به رقم نجومی یک میلیارد و دویست میلیون تومان می‌رسد که در تاریخ فوتبال ایران چنین رقمی برای یک مربی ایرانی بی‌سابقه است.

برخی افراد مانع رسیدن پول به کمیته المپیک شده‌اند

محمد علی‌آبادی رییس کمیته ملی المپیک گفت: تا الان هیچ بودجه‌ای از بودجه مصوبه گوانگ‌ژو به دست کمیته المپیک نرسیده است و به نظر می‌رسد برخی افراد سعی می‌کنند که این پول به ما نرسد.

بهتاش فریبا دستیار مظلومی در استقلال شد

بهتاش فریبا به عنوان دستیار پرویز مظلومی در تیم استقلال انتخاب شد. فریبا که سابقه بازی در استقلال را دارد، ۱۵ سال قبل و در لیگ آزادگان دستیار نصراله عبداللهی در تیم استقلال بود.

یک پیروزی تا هفدهمین قهرمانی بوستون

ششمین دیدار از فینال لیگ بسکتبال NBA در حالی امروز برگزار می‌شود که بوستونی‌ها با کسب ۳ پیروزی از ۵ بازی برگزار شده، شانس بیشتری نسبت به حریف خود یعنی

لس آنجلس لیکرز برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارند.

پروین به هیات مدیره پرسپولیس می‌پیوندد

علی پروین دوشنبه شب با علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی دیدار و گفت‌وگو کرد و به احتمال زیاد به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب خواهد شد.

رافائل نادال همچنان در صدر تنیس جهان

در فهرست جدید اتحادیه تنیس بازان حرفه ای جهان که دیروز منتشر شد، رافائل نادال تنیس باز ۲۳ ساله اسپانیایی با کسب ۸۷۴۵ امتیاز همچنان در رده نخست برترین‌ها قرار دارد و راجر فدرر سوئیسی با ۸۵۲۵ امتیاز دوم است.