درخواست جالب داور آرژانتین-نیجریه از مسی

ولفگانگ استارک، داور آلمانی دیدار تیم‌های آرژانتین و نیجریه در این فکر است که در پایان این دیدار از لیونل مسی درخواست کند تا پیراهنش را به او بدهد. روز نخست، روز تساوی‌ها بود

دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که بین تیم‌های آفریقای جنوبی و مکزیک برگزار شد و همچنین بازی دوم این روز بین تیم‌های اروگوئه و فرانسه با نتیجه مساوی به پایان رسید.

کاپلو از رونی خواست با داوران خوش‌رفتار باشد

فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی انگلستان به «وین رونی» اخطار داد، طی بازی‌های تابستانی جام‌جهانی احترام داورها را نگه دارد.

آلمان‌ها و تماشای فیلم

بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان برای افزایش روحیه جنگندگی و مبارزه خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به تماشای فیلم Transformers نشستند.

کاپلو: مطمئنم انگلیس به فینال می‌رسد

فابیو کاپلو، مربی انگلیس اعتقاد دارد تیمش می‌تواند به فینال جام جهانی راه یابد. او می‌گوید بازیکنانی تاکتیک پذیردارد که می‌توانند تیم ملی انگلستان را به فینال جام جهانی برسانند.

دفاع دی ماریا از مارادونا

آنخل دی ماریا استعداد جدید فوتبال آرژانتین در گفت‌وگویی به انتقاد از جو سنگین علیه دیه‌گو مارادونا سرمربی این تیم پرداخت و از این اسطوره فوتبال جهان دفاع کرد.

تیم ملی آلمان، جوان‌ترین تیم جام‌های اخیر

تیم ملی آلمان، جوان‌ترین تیم تاریخ رقابت‌های جام جهانی پس از ایتالیای سال ۱۹۳۴ است. در حال حاضر تنها سه بازیکن بالای سی‌سال در اردوی ژرمن‌ها دیده می‌شود( بوت، دروازه‌بان تیم بایرن مونیخ است که ۳۶ سال سن دارد، فردریش، مدافع۳۱ ساله باشگاه هرتابرلین و کلوزه، مهاجم ۳۲ ساله تیم نایب قهرمان اروپا).

محبوب‌ترین فوتبالیست‌ جام‌جهانی در گوگل

با‌ آغاز جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی، کریستیانو رونالدو از تیم فوتبال پرتغال، پرجست‌وجوترین بازیکن در گوگل شناخته شد.

مسی: برای لمس جام لحظه شماری می‌کنم

لیونل مسی گفت: برای تیمی مثل آرژانتین که مدعی قهرمانی است نباید هیچ حرفی مطرح باشد. من برای لمس جام جهانی لحظه شماری می‌کنم.