حجازی: ننه قمر هم سپاهان را قهرمان می‌کرد

ناصرحجازی گفت: باز هم می‌گویم ننه قمر هم می‌توانست سپاهان را قهرمان کند. تدارکاتچی هم می‌تواند این تیم را قهرمان کند. آنها فقط برای خط دفاعی و دروازه‌بان دومیلیارد و نیم خرج کردند. ایران قهرمان مسابقات بسکتبال غرب آسیا شد

تیم ملی «ب» بسکتبال ایران در سومین روز از مسابقات غرب آسیا با نتیجه ۶۸ بر ۵۳ بر تیم فلسطین غلبه کرد و به مقام قهرمانی مسابقات بسکتبال غرب آسیا دست یافت.

مورینیو بادی گارد استخدام کرد

به گزارش نشریه آس، ژوزه مورینیو، سرمربی جدید رئال مادرید، چند بادی‌گارد را استخدام کرده است تا در طول مدتی که در مادرید زندگی می‌کند، به طور ۲۴ ساعته حفاظت از او را برعهده داشته باشند.

محرومیت ۶ماهه کماندار ملی‌پوش کشورمان

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون تیراندازی با کمان حجت اله واعظی به دلیل مسائل انضباطی به ۶ ماه محرومیت قطعی و ۶ ماه تعلیقی محکوم شد.

آشوبی با استقلال به توافق رسید

فرزاد آشوبی‌هافبک فصل گذشته مس کرمان با مدیران استقلال به توافق رسید تا فصل آینده پیراهن این تیم را برتن کند. او ظرف روزهای آینده قراردادش را با استقلال در هیات فوتبال تهران به ثبت می‌رساند.

تیم والیبال پیکان به نیمه نهایی رسید

تیم والیبال پیکان تهران نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا با شکست ویتنام به مرحله نیمه نهایی رسید. تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را به‌دست می‌آورد.

مذاکره مدیران صبا با استیلی

حمید استیلی سرمربی سابق استیل آذین به احتمال خیلی زیاد هدایت تیم صبا را به عهده خواهد گرفت. استیلی مدنظر مس کرمان و شاهین بوشهر نیز بوده است.

مدال نقره زنان در مسابقات جهانی

تیم کامپوند زنان ایران به مدال نقره مسابقات جهانی تیراندازی با کمان دست یافت.

رافائل بنیتز سرمربی تیم اینترمیلان شد

باشگاه اینترمیلان ایتالیا اعلام کرد با رافائل بنیتز سرمربی اسپانیایی به توافق رسیده است.