پیروزی پیکان در دومین دیدار

تیم والیبال پیکان موفق شد در ادامه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که در چین برگزار می‌شود در دومین دیدار خود بر نماینده ازبکستان با نتیجه ۳ بر صفر غلبه کند. تیم پیکان در ادامه این مسابقات امروز به مصاف نماینده قطر می‌رود. ورزشکاران فرش و طلا می‌فروشند

مجید کهتری، رییس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان با بیان‌اینکه ورزشکاران معلول نیاز به حمایت بیشتری دارند، گفت: افرادی هستند که حتی برای خرید کمان خود فرش و طلایشان را فروخته‌اند.

برزیل قهرمان جودو جهان شد

جام جهانی جودو در مادرید پایان یافت وبرزیل با کسب دو مدال طلا‌، یک نقره و یک برنز قهرمان شد. تیم سه نقره‌ایران در‌این مسابقات با سه پیروزی و سه شکست به کار خود پایان داد و موفق به کسب مدال نشد.

پیروزی سلتیکس در فینال ان.بی.‌ای

در دومین دیدار از مرحله پایانی رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای ان. بی. ‌ای، تیم بوستون سلتیکس قهرمان کنفرانس شرق ۱۰۳ بر ۹۴ میزبان خود لس‌آنجلس لیکرز را مغلوب کرد تا دو تیم ۱به ۱مساوی شوند.

پدروسا قهرمان شد

مسابقات موتورسواری قهرمانی جهان در کلاس موتور جی‌‌پی با قهرمانی دنی پدوسا موتورسور اسپانیایی تیم هوندا به پایان رسید.

احسان حدادی رقابت‌های مراکش را از دست داد

احسان حدادی که قرار بود روز یکشنبه در رقابت‌های جام پادشاهی مراکش شرکت کند، موفق به حضور در این رقابت‌ها نشد. دیگر مسابقه حدادی رقابت‌های لیگ الماس در رم خواهد بود که با صدور روادید قرار است در آن رقابت‌ها شرکت کند.

برادران صمیمی چهارم و دهم شدند

نهمین دوره فستیوال دو و میدانی «بایگوژ» لهستان با ‌ایستادن برادران صمیمی در سکوهای چهارم و دهم پرتاب دیسک به پایان رسید.

به دنبال مدال جام‌جهانی کرواسی هستم

احسان حدادی رکورددار پرتاب دیسک آسیا گفت: تلاشم در سال جاری رسیدن به مدال مسابقات جام‌جهانی دوومیدانی کرواسی است.