خواننده زن مشهورکلمبیایی در پرواز ژرمن‌ها

ژرمن‌ها که قرار بود از فرودگاه فرانکفورت به سمت آفریقای جنوبی پرواز کنند، مدتی را در هواپیما در انتظار این پرواز سپری کردند و دلیل این ماجرا آن بود که خواننده زن صاحب نام کلمبیایی که قرار بود با هواپیمای حامل بازیکنان تیم ملی آلمان روانه آفریقای جنوبی شود، با اندکی تاخیر به پرواز رسید. دنیزلی: در شرایطی نیستم که بتوانم کار کنم

مصطفی دنیزلی، نامزد سرمربیگری تیم فوتبال استیل آذین گفت: اکنون در شرایطی نیستم که بتوانم کار کنم و به دلیل بیماری باید ۳ تا ۵ ماه استراحت داشته باشم.

توس: «ورون» خر و پف می‌کند!

کارلوس توس، مهاجم گلزن تیم ملی آرژانتین، در خصوص جدایی از هم اتاقی‌هایش گفت: مسی عادت بدی دارد که کنترل تلویزیون را می‌گیرد و پشت سر هم کانال عوض می‌کند. نمی‌دانم دنبال چه می‌گردد، اما این کار من را ناراحت می‌کند. زمانی که با ورون هم اتاقی بودم مشکل داشتم. او در خواب خر و پف می‌کند و آرامشم را به هم می‌زند.

۲۰۰ تا ۴۰۰ یورو هزینه استخدام محافظ شخصی

بسیاری از تماشاگران و هواداران ثروتمند ۳۲ تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی برای حفظ امنیت خود در طول برگزاری این مسابقات، رو به استخدام محافظان شخصی آورده‌اند. مبلغ این کاربرای آنها روزانه در حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ یورو هزینه در بردارد.

انصاری‌فر پرسپولیسی می‌شود

بعد از آنکه مدیران باشگاه پرسپولیس با درخواست ۵۰۰میلیونی سایپا برای دریافت رضایتنامه کریم انصاری‌فر موافقت کردند، این مهاجم جوان و ملی پوش قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس امضا می‌کند.

دستیار مورینیو سرمربی شاهین بوشهر

بوشهری ها از طریق «هانی طاهری» یکی از کارگزاران رسمی فیفا با «بالتما خوزه ده اولیویرا بریتو» که در تیم چلسی به عنوان یکی از دستیاران خوزه مورینیو بوده، وارد مذاکره شده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، وی هدایت شاهین را بر عهده خواهد گرفت.

خسرو حیدری به اصفهان می‌آید

یک منبع نزدیک به باشگاه سپاهان از سفر خسرو حیدری، مدافع ملی‌پوش استقلال، برای مذاکره با مدیران سپاهان خبر داده است.

بلاتر و ایستادگی مقابل تکنولوژی ویدئویی

سپ بلاتر، رییس سازمان فیفا بار دیگر بر این نکته تاکید کرد که در رقابت‌های جام جهانی از تکنولوژی ویدئویی بهره‌گیری نخواهد شد، چرا که می‌بایست روح و هیجان و شور و شوقی که در فوتبال وجود دارد، زنده نگاه داشته شود.