رییس هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین گفت: با فرانک ریکارد مذاکراتی داشتیم و او به ما پیشنهاد ۵/۱ میلیون دلاری داده و این نامه موجود است.‌ ‌ حسین هدایتی در جواب سوالی مبنی بر اینکه چرا نظم و انضباط فصل نقل و انتقالات را با قیمت‌‌های زیاد به هم ریخته‌اید، گفت: استیل‌آذین به سرنوشت تیم‌های قبلی که خصوصی شده‌اند، اما شکست خورده‌اند دچار نمی‌شود. سال اولی که پا به فوتبال گذاشتیم همه گفتند استیل‌آذین فقط ۴ سال عمر می‌کند. ‌این روزهایی که می‌گذرد ۴ سال استیل‌آذین به پایان رسیده و می‌بینید که قرص و محکم کار خود را ادامه می‌دهیم، البته باید بگویم از تاسیس باشگاه استیل‌آذین ۶ سال می‌گذرد، اما اجازه ندادم خدشه‌ای بر پایه‌‌های این تیم وارد شود. ما به هیچ عنوان قصد بهم زدن نظم و انضباط در قیمت بازیکنان را نداریم و با لطف خدا کارمان را با قدرت پیگیری می‌کنیم.

تعجب می‌کنم چرا برخی از دوستان، ما را زیر سوال می‌برند و می‌گویند با قیمت‌های گزاف نظم و انضباط را بهم می‌ریزیم. من با بازیکنی در روزهای اول فصل نقل و انتقالات صحبت کردم و با او به توافق رسیدیم، اما تنها ساعاتی بعد همان بازیکن به دیدار من آمد و اعلام کرد که طبق این اسناد و مدارک یک تیم پرطرفدار حاضر است ۵۰ میلیون بیشتر بدهد.

من قیمت‌ها را بالا بردم؟

هدایتی یادآور شد: ما هزینه می‌کنیم چون نتیجه می‌خواهیم، اما قانون را زیرپا نمی‌گذاریم. به خیلی از فوتبال دوستان می‌گویم قیمت‌های ما پایین‌تر از برخی از تیم‌های صنعتی و دولتی برای جذب بازیکن است و اگر لازم باشد این موضوع را با مدارک ثابت می‌کنم.

وی اظهار داشت:‌ قبول دارم اگر ۳ یا ۴ تیم در لیگ برتر پرقدرت باشند فوتبال بی‌معنی می‌شود و جذابیت خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل باید به سمت خصوصی‌سازی حرکت کنیم یا اگر باشگاه‌ها دولتی هستند به آنها رسیدگی بیشتر کنیم، ‌همین موضوع رقابت‌ها را بیشتر، زیباتر و جدی‌تر می‌کند. هدایتی در خصوص مذاکره با مربیان خارجی و ایرانی گفت: با ریکارد مذاکراتی داشتیم.

او به ما پیشنهاد ۵/۱ میلیون دلاری داده که این نامه به صورت مکتوب موجود است و تا ۳۰ ساعت درباره این موضع تصمیم می‌گیریم.‌ حالا من نمی‌دانم چرا برخی از ارقام در رسانه‌ها نوشته می‌شود که اصلا واقعیت ندارد. درباره سرمربی تا یک هفته آینده تصمیم نهایی را می‌گیریم.

این را بدانید برخی از پیشنهادهای مربیان خارجی بسیار خوب است؛ چرا که هزینه خرج کردن برای جذب دو بازیکن است، اما متاسفانه اگر من به دنبال مربی ایرانی بروم هزار حرف و حدیث پیش می‌آید. اگر با قلعه‌نویی مثلا حرف بزنم می‌گویند تو پرسپولیسی هستی چرا مربی استقلالی می‌خواهی جذب کنی. اگر با مربی دیگر حرف بزنم به شیوه دیگر مرا زیر سوال قرار می‌دهند.