دنیزلی شنبه شب وارد تهران شد

مصطفی دنیزلی که هفته گذشته با بشیکتاش قطع همکاری کرده بود، برای مذاکره با مسوولان باشگاه استیل‌آذین وارد تهران شد و قرار است جلسه‌ای بین آنها در دفتر این باشگاه برگزار شود. طبق شنیده‌ها دنیزلی برای پذیرفتن هدایت استیل‌آذین برای فصل آینده مبلغ ۴ میلیارد تومان خواسته است. شفیلد یونایتد تیموریان را می‌خواهد

باشگاه دسته اولی شفیلد یونایتد انگلیس قصد دارد آندرانیک تیموریان بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد. تیموریان که سابق بر این نیم فصل در تیم بارنزلی در دسته اول بازی کرده بود، رسما اعلام نکرده به پیشنهاد شفیلد یونایتد چه پاسخی خواهد داد.

پیشنهاد ۶۰۰ میلیونی فولاد به مبعلی

باشگاه فولادخوزستان که کمترین تحرکی در فصل نقل و انتقالات نداشته است، قصد دارد ایمان مبعلی را با پیشنهادی ۶۰۰ میلیونی دوباره به جمع خود بازگرداند.

کامرانی‌فر کمک داور ذخیره شد

کامرانی فر نماینده داوری ایران در جام جهانی فوتبال به عنوان کمک داور ذخیره دیدار تیم‌های آرژانتین و نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۰ انتخاب شد.

ایرماتوف داور افتتاحیه جام‌جهانی

کمیته داوران فیفا روشن ایرماتوف داور اهل ازبکستان را به عنوان قاضی اول مسابقه جام جهانی برگزید. ایرماتوف بازی بین آفریقای جنوبی و مکزیک را که ساعت ۴ به وقت محلی در ورزشگاه ساکرسیتی ژوهانسبورگ برگزار می‌شود، سوت می‌زند.

جانشین آقای خاص مشخص شد

براساس اعلام منابع رسانه‌‌ای آلمان، تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا با رافا بنیتس سرمربی لیورپول انگلیس به توافق رسیده و وی را به عنوان جانشین آقای خاص مد‌نظر قرار داده است.

مصمم هستم شمس را کنار بگذارم

عباس ترابیان، رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با انتقاد از اتهامات حسین شمس، سرمربی مستعفی تیم ملی گفت: شمس با متهم کردن افراد به دروغگویی، اهانت را از حد گذرانده و این بار مصمم هستم ایشان را از صحنه فوتسال ملی کنار بگذارم.

دایی در اجلاس فیفا

علی دایی، سرمربی تیم پرسپولیس بعد از هماهنگی سه خرید خوب مدیران این تیم با خیالی راحت راهی اروپا شد. او برای شرکت در کنگره فیفا به سوئیس سفر کرده است. در این سفر دایی هماهنگی‌هایی هم برای اردوی پرسپولیس در آلمان انجام خواهد داد.