یک هفته پس از استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال (به جز امیدوار رضایی) سازمان تربیت‌بدنی هم‌چنان به دنبال انتخاب اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه است. از روزی که به طور قطع مشخص شد که اعضای هیات مدیره استقلال به دلیل اختلاف‌نظر با علی سعیدلو تمایلی به تداوم همکاری ندارند، سازمان تربیت‌بدنی برای انتخاب اعضای جدید گفت‌وگوهایی را با برخی افراد آغاز کرد.

اگرچه ساعاتی پس از استعفای امیررضا واعظی آشتیانی برخی رسانه‌ها از امیدوار رضایی به عنوان سرپرست موقت استقلال نام می‌برند، اما با گذشت یک روز مشخص شد این گمانه‌زنی صحیح نیست.

در ادامه هرچند از علی فتح‌الله زاده به عنوان یکی از جانشینان احتمالی آشتیانی نام برده می‌شد، اما اخبار حکایت از آن دارد که سازمان تربیت بدنی مذاکره‌ای با فتح‌الله زاده نداشته است.

در شرایطی که استقلال بهترین زمان را در فصل نقل و انتقالات از دست می‌دهد و این اتفاق ناخوشایند نگرانی‌های زیادی را میان هواداران استقلال ایجاد کرده است، سازمان تربیت بدنی باب مذاکره را با چند گزینه برای حضور در هیات مدیره استقلال باز کرده است.

اگرچه بسیاری جلسه امیر قلعه‌نویی و علی سعیدلو را در راستای بازگشت قلعه‌نویی به استقلال به عنوان سرمربی می‌دانند، اما رییس سازمان تربیت‌بدنی قصد داشت از قلعه‌نویی به عنوان یکی از اعضای جدید هیات مدیره استقلال استفاده کند که این امر با جمع‌بندی رییس سازمان تربیت بدنی فعلا منتفی شده است.

به گزارش ایسنا؛ به غیر از قلعه‌نویی، رییس سازمان تربیت‌بدنی گفت‌وگوهایی را هم با محمدحسین قریب و زهره‌ای برای حضور در هیات مدیره استقلال انجام داده است. پیش از این حضور ناصر حجازی در هیات مدیره استقلال قطعی شده بود.