احتمال شکایت علی دایی از یک نماینده مجلس

وکیل علی دایی از احتمال شکایت وی از سید جلال یحیی‌زاده رییس کمیته تربیت بدنی و جوانان در مجلس خبر داد.عسگری پیش بین گفت: یحیی‌زاده مطالبی خلاف واقع و توهین‌آمیز را به موکلم نسبت داده است. دنیزلی از سرمربیگری بشیکتاش کناره‌گیری کرد

مصطفی دنیزلی‌؛ سرمربی تیم فوتبال بشیکتاش از سمت خود استعفا کرد. این مربی ۶۰ ساله در برابر خبرنگاران اظهار داشت به علت مسائل پزشکی و فشار زیاد کاری مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی شده است. برخی از منابع رسمی و غیررسمی از پیشنهاد استیل‌آذین به این مربی خبر می‌دهند.

شمس به تیم ملی فوتسال ایران باز می‌گردد

«حسین شمس» با مخالفت سعیدلو؛ رییس سازمان تربیت بدنی و همچنین کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، به تیم ملی فوتسال ایران بازمی‌گردد و هدایت این تیم را تا جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند برعهده خواهد داشت.

هادی عقیلی به پرسپولیس پاسخ منفی داد

هادی عقیلی جمعه شب در تماسی با حبیب کاشانی اعلام کرد به دلیل شرایط خانوادگی و سکونت در شهر اصفهان از پیوستن به پرسپولیس صرف نظر کرده است.

پیروانی: در استیل آذین می‌مانم

افشین پیروانی سرمربی تیم فوتبال استیل آذین گفت: من مایل به همکاری با استیل آذین هستم و همچنان در این تیم خواهم ماند. نتیجه نهایی وضعیتم و اینکه چگونه به استیل کمک خواهم کرد به زودی مشخص می‌شود.

ابهام در حضور دروگبا و پیرلو

در حالی‌که شش روز به آغاز رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۰ باقی مانده، حضور دیدیه دروگبا مهاجم تیم ملی ساحل عاج و آندره پیرلو هافبک تیم ملی ایتالیا به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

فردیناند جام جهانی را از دست داد

ریو فردیناند کاپیتان و مدافع با تجربه تیم ملی فوتبال انگلیس به دلیل مصدومیت، جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را از دست داد.