گزینه‌ها از مدیرعاملی فرار می‌کنند

در شرایطی که امیر قلعه‌نویی جدی‌ترین گزینه برای حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال استقلال و محمدحسین قریب به همراه علی‌فتح‌الله‌زاده جدی‌ترین گزینه‌ها برای مدیرعاملی این باشگاه بودند، قلعه‌نوعی تاکید کرد قصد ندارد به قراردادش با سپاهان پشت کند و به تهران بیاید. مهر گزارش داده است استعفای دسته‌جمعی اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال پس از دیدار هفته گذشته با علی سعیدلو، این باشگاه را وارد بحران تازه‌ای کرد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید آبی‌پوشان آغاز شود.

این اتفاق را باید به کناره‌گیری صمد مرفاوی پس از پایان لیگ نهم نیز اضافه کرد؛ چرا که استعفای مرفاوی زمینه ساز برخی تغییرات در این باشگاه شد و شرایط را به گونه ای پیش برد که حالا استقلال از فردای خودش خبر ندارد و منتظر تصمیم رییس سازمان تربیت بدنی برای مشخص شدن اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و در نهایت سرمربی تیم فوتبال این باشگاه است.با کناره‌گیری امیررضا واعظی آشتیانی از مدیرعاملی استقلال، علی فتح‌الله زاده و محمدحسین قریب به عنوان دو گزینه اصلی برای کرسی ریاست باشگاه مطرح شدند. هر چند که عنوان شد علی سعیدلو گزینه دیگری را برای مدیریت این باشگاه پرطرفدار مد نظر دارد، اما در روزهای اخیر از این دو به عنوان جدی‌ترین گزینه‌ها نام برده شده است.

در این بین علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تایید مذاکره و پیشنهاد مسوولان سازمان تربیت بدنی، عنوان کرد احتمال پذیرش این سمت از سوی او بعید است، چرا که شرایط استقلال مطلوب نیست. محمدحسین قریب نیز در گفت‌وگوهای غیررسمی‌اش اعلام کرد حاضر به پذیرش این سمت نیست.

با این حال نزدیکان به استقلال شانس علی فتح‌الله‌زاده برای حضور در این باشگاه را بیشتر از گزینه‌های دیگر می‌دانند. اتفاقی که ممکن است طی روزهای آینده رخ دهد.

اما پس از نشست روز پنجشنبه امیرقلعه‌نویی با علی سعیدلو گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت وی به استقلال قوت گرفت، اما یکی از نزدیکان قلعه نویی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تاکید کرد او به هیچ وجه قصد بازگشت به استقلال را ندارد و نشست با سعیدلو هم جنبه مشورتی داشته است.

به گفته این فرد نزدیک به قلعه‌نویی، وی از روز سه شنبه تمرینات سپاهان را زیر نظر خواهد گرفت. با این شرایط هنوز گزینه جدی برای سرمربیگری استقلال مطرح نشده است. شاید پرویز مظلومی‌ مثل سال‌های اخیر یکی از این گزینه‌ها باشد.قرار است در نشستی که روز یکشنبه با حضور علی سعیدلو، برخی مسوولان فوتبالی و مسوولان استقلال برگزار می‌شود، وضعیت این باشگاه برای حضور در دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مشخص شود.