خداداد: التماس هم کنند، برنمی‌گردم

پس از مصاحبه سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان، مبنی بر اعزام نشدن دو وزن اول تکواندو به مسابقات المپیک آسیایی، بهزاد خداداد نفر اول، وزن دوم تکواندو گفت: با این شرایط دیگر به تیم ملی برنمی‌گردم، حتی اگر التماس کنند. طلای ۸۰۰ متر آسیا برای مرادی

سجاد مرادی قهرمان دوی ۸۰۰ متر آسیا، پس از کسب زمان یک دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه در نخستین مرحله رقابت‌های جایزه بزرگ آسیا ضمن کسب مدال طلا، رکورد این ماده را شکست.

کسب رده ۶۲ جهان باورنکردنی است

فرشته سموعی، سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان پس از صعود ۳۴ پله‌ای این تیم در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: بازیکنان ایران با صعود به رده ۶۲ جهان یک دستاورد باورنکردنی را در مسابقات جهانی کسب کردند.

بازماندن سرلک از مسابقه‌های جهانی

در حالی که قرار بود وحید سرلک، ملی‌پوش وزن ۶۶ کیلوگرم جودوی ایران همراه تیم ملی به مسابقه‌های جهانی اسپانیا و انتخابی المپیک اعزام شود از این اعزام باز ماند.

سودرلینگ از فدرر انتقام گرفت

روجر فدرر در دور یک چهارم نهایی رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد. مرد شماره یک تنیس جهان از سوئیس با شکست برابر رابین سودرلینگ سوئدی از رولان گاروس ۲۰۱۰ حذف شد.

باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی شد

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون شمشیربازی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان فضل‌الله باقرزاده، سرپرست این فدراسیون با اخذ ۴۰ رای برای ۴ سال به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

جدال برای قهرمانی درNBA

شصت و سومین فینال لیگ بسکتبال NBA از روز جمعه در حالی آغاز می‌شود که دو تیم لس آنجلس لیکرز، قهرمان دور گذشته و بوستون سلتیکس با شکست حریفان سر سخت خود پای به این مسابقه گذاشته‌اند.

برادران صمیمی راهی مجارستان شدند

محمد و محمود صمیمی از قهرمانان پرتاب دیسک ایران و آسیا صبح دیروز به همراه عباس صمیمی مربی‌شان تهران را به مقصد بوداپست مجارستان ترک کردند تا در چند مسابقه و اردوی تدارکاتی شرکت کنند.