پورحیدری، قلعه‌نویی و مریلازارعی در اختتامیه گلف

مسابقات بین‌المللی گلف جام ستاره ایران در حالی شنبه‌شب با معرفی نفرات برتر به پایان رسید که در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها نفراتی چون امیرقلعه‌نویی، منصور پورحیدری، علیرضا منصوریان، حمید استیلی، جواد زرینچه، حسن روشن، پیروز قربانی، ایمان عالمی و اسماعیل حلالی حضور داشتند. در بین اهالی سینما نیز مریلا زارعی و پژمان بازغی از نزدیک مسابقات را تماشا کردند . لیکرز قهرمان کنفرانس غرب NBA شد

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز قهرمان لیگ بسکتبال NBA در منطقه کنفرانس غرب شد. با قهرمانی لیکرز در کنفرانس غرب و بوستون در منطقه کنفرانس شرق ۲ تیم برای کسب عنوان قهرمانی این فصل لیگ NBA جمعه به مصاف هم می‌روند.

اعزام ۱۶ کماندار زن و مرد به مسابقات جهانی

تیم ایران با ۱۶ کماندار زن و مرد در دو رشته ریکرو و کامپوند به ترکیه محل برگزاری دومین مرحله تیراندازی با کمان جهان سفر خواهد کرد. این مسابقات از ۱۷ تا ۲۱ خردادماه در شهر آنتالیا برگزار می‌شود.

«پیترز» مربی دوچرخه سواری ایران شد

فدراسیون دوچرخه سواری با «پیترز» مربی سرشناس هلندی برای هدایت تیم ملی استقامت و نیمه استقامت پیست ایران تا بازی‌های آسیایی گوانگژو به توافق رسید.

کسب مقام پانزدهم جهان توسط قایقرانان ایران

روز دوم مسابقات کاپ یک قهرمانی جهان در رشته روئینگ دیروز ۸ خردادماه با کسب مقام پانزدهم قایقرانان ایران و راهیابی به فینال B به پایان رسید.

باقری مربی تیم‌ ملی وزنه‌برداری شد

رضازاده سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در حکمی، کوروش باقری را به عنوان مربی تیم‌ ملی وزنه‌برداری منصوب کرد.

موسوی قهرمان کارتینگ ایران شد

سید فرهاد موسوی قهرمان چندین دوره مسابقات کارتینگ در پنجمین مرحله مسابقات کارتینگ انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ ایتالیا مقام اول را کسب کرد.

مرکز پزشکی ورزشی ورزشگاه آزادی راه‌اندازی شد

مرکز پزشکی ورزشی ورزشگاه آزادی در بهمن ماه ۱۳۸۷ بنا به دلایلی تعطیل شده بود که با همت مسوولان فدراسیون پزشکی ورزشی و حمایت سازمان تربیت بدنی دوباره فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.