مدیرعاملی من قطعی نیست

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شنبه وزیر آموزش و پرورش نامه مامورشدن من به سازمان تربیت بدنی را امضا کرد، اما باز هم قطعی نیست که مشکل دوشغله بودن من حل شده باشد، باید ببینیم که شرایط چگونه می‌‌شود. پاکستان تامین‌کننده ۷۰ درصد از توپ‌های فوتبال

شاید کمتر کسی بداند که همسایه شرقی ایران یعنی پاکستان تامین‌کننده حدود ۷۰ درصد از نیاز بازار جهانی به توپ‌های فوتبال است.

لیگ فوتبال ایران آماتوری است

مسعود اقبالی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: لیگ فوتبال ایران از اصول حرفه‌ای به دور است و بیشتر به لیگ‌های آماتوری شباهت دارد.

تجلیل ای اف سی از پروین، مهاجرانی و طالبی

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد به زودی طی مراسمی از حشمت مهاجرانی؛ علی پروین وجلال طالبی؛ سه مربی بزرگ و افتخارآفرین ایرانی تجلیل و قدردانی کند.

اشجاری از ذوب‌آهن جدا شد

حسن اشجاری که یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد داشت شنبه شب در جلسه‌ای که با دلیلی، مدیر عامل باشگاه، برگزار کرد با پرداخت چکی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان رضایت‌نامه خود را از این باشگاه اصفهانی دریافت کرد.

در پرسپولیس می‌مانم و حقم را می‌گیرم

میثاق معمارزاده دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به شایعات زیادی که درباره جدایی او از پرسپولیس وجود دارد، گفت:هرگز پرسپولیس را ترک نخواهم کرد، اینجا می‌مانم و حقم را می‌گیرم.

بیژن طاهری دستیار جدید پیروانی در تیم المپیک

بیژن طاهری به عنوان دستیار جدید غلام پیروانی در تیم ملی امید کارش را شروع کرد و اکنون این مربی که بیشتر مواقع با فرهاد کاظمی‌کار می‌کرد، در اردوی تیم ملی امید به سر می‌برد.

صالحی‌نژاد با استقلال قرارداد بست

مصطفی صالحی‌نژاد مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن با قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.

توضیح خواستن مجلس از فدراسیون فوتبال

مقداد نجف‌نژاد نماینده‌ مردم بابلسر در مجلس تصریح کرد: کمیته فوتبال مجلس هفته آینده در جلسه‌ای، از مسوولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال در مورد افزایش کاذب قیمت بازیکنان و مربیان فوتبال توضیح خواهد خواست.