تیم هندبال سپاهان قهرمان شد

هفته هفدهم از بیست و دومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور جمعه شب با قهرمانی و نایب قهرمانی زود هنگام دو تیم فولادمبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان پیگیری شد. صعود سی و چهار پله‌ای تیم ملی بانوان

تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران با ۳۴ پله صعود برای اولین بار در رده شصت و دوم جهان قرار گرفت.

قضاوت داوران هندبال ایران در جام باشگاه‌های جهان

رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های جهان با حضور شش تیم در قطر به پایان رسید که کوبل داوری بین‌المللی ایران متشکل از مجید کلاهدوزان و محسن کرباسچی دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها میان تیم‌های السد لبنان و الزمالک مصر را قضاوت کردند.

مشکل برگزاری مسابقات دو و میدانی بانوان

آذردخت نیازاده نایب رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: متاسفانه ما در این فصل از مسابقات مشکلات زیادی چون هماهنگی اسکان ورزشکاران زن، حمل و نقل و تجهیزات‌، هماهنگی برای برگزاری مسابقات در مجموعه ورزشی آزادی‌، عدم تداخل با مسابقات فوتبال را پیش رو داریم.

شکست سنگین واترپلوی ایران

تیم ملی واترپلوی ایران در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی آسیا و اقیانوسیه مقابل تیم‌های قزاقستان و ژاپن شکست سنگینی خورد.

شکستن سه رکورد ملی

رقابت‌های دوومیدانی انتخابی جوانان ایران در حالی جمعه شب در تهران برگزار شد که شاهد شکسته شدن سه رکورد ملی و دعوت از ۲۰ ورزشکار برتر جهت شرکت در مرحله اول اردوی تیم ملی بودیم.

نماینده لبنان حریف مهرام در نیمه‌نهایی شد

تیم بسکتبال «الریاضی» لبنان با پیروزی بر «اسمارت گیلاس» فیلیپین حریف مهرام در مرحله نیمه‌‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا شد.

صعود فدرر و نادال

راجرفدررتنیسور شماره یک جهان از سوئیس به همراه رافائل نادال اسپانیایی به مرحله یک‌شانزدهم مسابقات تنیس آزاد فرانسه راه یافتند.

تایید فعالیت‌های ضد دوپینگ ایران

رامین طباطبایی، سخنگوی ستاد مبارزه با دوپینگ از تایید فعالیت‌های ضد دوپینگ ایران توسط وادا در سمینار آسیا و اقیانوسیه خبر داد.