امروز فینال فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در فینال فوتسال آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ (به وقت ایران) مقابل تیم ازبکستان قرار می‌گیرد. ترابیان، رییس کمیته فوتسال گفت: «شک نکنید که امروز ما قهرمان می‌شویم و یازدهمین قهرمانی را جشن می‌گیریم.» پروین: نمی‌گذارم محمد در پرسپولیس بماند

علی پروین، سرمربی سابق پرسپولیس و اسطوره این باشگاه گفت: «اسم من روی سر این بچه سنگینی می‌کند. به نظر من محمد نباید از استیل آذین جدا می‌شد و باید تا آخر فوتبالش در این باشگاه می‌ماند. الان هم بعد از این همه مدت نیمکت‌نشینی ما نمی‌گذاریم او در پرسپولیس بماند، چون اصلا به صلاح نیست.»

استعفای پورنعمت از مدیر عاملی ملوان

اردشیر پورنعمت در آخرین جلسه هیات مدیره این موسسه پس از ارائه گزارش عملکرد مدیریت یک ساله خود، استعفای خود را از مدیر عاملی ملوان اعلام کرد و هیات مدیره نیز اعلام کرد که در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

«آنگلا مرکل» در اردوی ژرمن‌ها

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز دوشنبه هفته جاری در محل اردوی تیم ملی فوتبال آلمان حاضر شده و از نزدیک مراحل آماده‌سازی ژرمن‌ها برای جام جهانی را زیر نظر خواهد گرفت.

توافق مایلی کهن با سایپا

طی جلسه‌ای که مسوولان باشگاه سایپا کرج با محمد مایلی کهن داشتند، طرفین به توافق نهایی رسیدند تا برای لیگ دهم با یکدیگر همکاری کنند.

مورینیو، دوشنبه مربی رئال است

وب سایت رسمی‌دو باشگاه اینتر و رئال مادرید با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کردند که فلورنتینو پرس، مشکلات موجود بر سر لغو قرارداد آقای خاص با اینتر را حل کرده است. مورینیو روز دوشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به عنوان مربی جدید رئال معرفی می‌شود.

انگلیس، اسپانیا و برزیل شانس‌های قهرمانی

لیونل مسی، ستاره تیم بارسلونا و تیم ملی آرژانتین، معتقد است که تیم ملی انگلیس در کنار اسپانیا و برزیل، قدرتمندترین تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی هستند و بخت قهرمانی آنها بیشتر از بقیه است.

بازدید سرزده سعیدلو از باشگاه پرسپولیس

علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی دیروز به‌صورت سرزده از قسمت‌های مختلف باشگاه پرسپولیس بازدید کرد. سعیدلو به زودی از باشگاه استقلال نیز بازدیدی خواهد داشت.