هدایتی و تمهیداتش برای تنها باشگاه خصوصی لیگ برتر

مالک باشگاه استیل آذین گفت: نماینده‌ای از سوی من راهی مادرید شده است تا با فرانک ریکارد مذاکره کند و نتیجه آن تا پایان هفته مشخص خواهد شد. حسین هدایتی در رابطه با وضعیت کادر فنی تیم فوتبال استیل‌آذین و مذاکره با مربیان خارجی، به «ایسنا»، گفت: علاوه بر ریکارد، با دو مربی خارجی دیگر نیز مذاکره داشتیم که یکی از آنها مصطفی دنیزلی است که قرار است تا یکشنبه به پیشنهاد ما جواب دهد.

هدایتی در مورد وضعیت افشین پیروانی نیز خاطرنشان کرد: حتی در صورت آمدن مربی خارجی، افشین پیروانی به همراه احمدرضا عابدزاده و دیگر اعضای کنونی کادرفنی در کنار وی کار خواهند کرد.

مالک باشگاه استیل آذین با بیان اینکه قرارداد علی کریمی پس از بازگشت از امارات امضا خواهد شد، گفت: بی‌تردید علی کریمی دو سال دیگر در استیل آذین خواهد ماند.

هدایتی با رد خبرهای منتشر شده مبنی بر مذاکره کریمی با مربیان خارجی در امارات گفت:‌ او دوست و یار قدیمی من است و در بستن تیم کمک زیادی به باشگاه کرده است.

مالک باشگاه استیل‌آذین همچنین از جذب دو یا سه بازیکن از پرسپولیس خبر داد و گفت: تا ۴۸ ساعت آینده نام این بازیکنان را اعلام خواهیم کرد.

هدایتی با انتقاد از باشگاه‌هایی که پس از امضای قرارداد استیل آذین با میلاد زنیدپور با وی وارد مذاکره شده‌اند، گفت: قرارداد زنیدپور روز یکشنبه ثبت خواهد شد.

هدایتی در مورد اردوی آماده‌سازی استیل‌آذین نیز گفت: برای آماده‌سازی استیل‌آذین یک اردوی تدارکاتی در کالیفرنیای آمریکا در نظرگرفتیم که تقریبا ۴۵ روز دیگر به این اردو خواهیم رفت. تا آخر این هفته لیست تیم را به طور کامل می‌بندیم تا با آمدن مربی جدید برای فصل بعد آماده شویم. هدایتی از شروع تمرینات استیل‌آذین از ۲۲ خرداد خبر داد.

مالک باشگاه استیل آذین همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو به صحبت‌های حبیب کاشانی واکنش نشان داد و گفت: اینکه یک فرد ناآگاه بدون هیچ کار بررسی شده‌ای در مورد عملکرد من در رسانه ملی حرف می‌زند، بسیار دور از انصاف و غیرقابل تحمل است. متاسفانه کاشانی در برنامه ورزش و مردم یک طرفه به قاضی رفت و عملکرد من را در دوران مدیریتم بدون هیچ‌گونه مدرکی زیر سوال برد. قرارداد ما با اسپانسر استیل آذین در این فصل چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که با استفاده از اعتبار خودم از بخش خصوصی برای این تیم گرفتم و دلیلی هم نمی‌بینم که درباره آن به کسی پاسخ بدهم.

هدایتی خاطر نشان کرد: زمانی که در پرسپولیس بودم ۵/۶ میلیارد تومان به بودجه این تیم اضافه کردم که از این مبلغ پنج میلیارد از جیب خودم و ۵/۱ میلیارد نیز از طریق اسپانسر بود. در کدام فصل پرسپولیس توانست چنین بودجه‌ای داشته باشد. ضمن اینکه از پنج میلیارد پول پرداختی من به باشگاه تاکنون تنها دو میلیارد آن به من بازگردانده شده است و باقی مبلغ نیز قرار است طی دو، سه سال آینده و به صورت اقساط جداگانه به من پرداخت شود. من اگر پولی به بودجه باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریتم اضافه کردم به خاطر اعتبار خودم و بخش خصوصی بود؛ اما آقای کاشانی اگر هزینه‌ای برای پرسپولیس کرد از پول بیت‌المال و دولت بوده است.

این خیلی بی‌انصافی است که در رسانه ملی و در مقابل تعداد زیادی بیننده به من بی‌احترامی شود. هدایتی افزود: برای برنامه ورزش و مردم و شخص آقای شفیع نیز بسیار متاسفم. من این برنامه را از بچگی می‌دیدم و مخاطب همیشگی آن بودم؛ اما آقای شفیع در این برنامه به جای این که من را هم روی خط بیاورد تا در برابر سخنان کاشانی از خودم دفاع کنم کار خاصی انجام نداد و صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس را تایید کرد. باز هم می‌گویم که عملکرد من در هر تیمی که مدیرعامل بودم بسیار شفاف و روشن است و حاضرم تمامی قراردادها و سوابق کاری‌ام را در هر رسانه‌ای منتشر کنم تا مشخص شود چه کسی دروغگو است. مالک باشگاه استیل آذین در پایان خطاب به رییس‌جمهور گفت: به داد فوتبال و بخش خصوصی برسید. اگر می‌خواهید فوتبال توسعه یابد و به تدریج به سمت بخش خصوصی هدایت شود، نگذارید به ما حمله شود و مورد بی‌مهری قرار بگیریم. ما را حمایت معنوی کنید.