جلسه سعیدلو و کاشانی برای خصوصی‌سازی پرسپولیس

یکی از مسوولان پرسپولیس خبر داد که طی ۳ ماه آینده بحث خصوصی‌سازی این تیم توسط مسوولان ذی‌ربط آغاز خواهد شد، بنابراین کاشانی و سعیدلو می‌خواهند جلسه‌ای را در خصوص بحث خصوصی‌سازی پرسپولیس برگزار کنند. طالب ‌لو با استقلال تسویه‌حساب کرد

وحید طالب‌ لو که فصل خوبی را در استقلال تهران سپری نکرده بود و در بیشتر بازی‌های نیم فصل دوم نیمکت‌ نشین بود صبح دیروز با حضور در دفتر واعظی آشتیانی و جلسه با وی با این تیم تسویه کرد و از این پس او بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

جان‌واریو با استقلال به توافق نرسید

جان‌واریو روز گذشته ۲ بار در محل باشگاه استقلال حاضر شد و با مسوولان این باشگاه مذاکره کرد که طبق شنیده‌ها در هر ۲ مرتبه به توافق نرسید. جان‌واریو مبلغ ۸۰۰ میلیون برای ۲ فصل را به استقلال پیشنهاد داده، اما این شرایط مورد قبول استقلالی‌ها قرار نگرفته است.

می‌خواهم قهرمانی در لیگ را تجربه کنم

فریدون زندی در مورد تمدید قرارداد خود با استیل‌آذین گفت: بدون هیچگونه مشکل خاصی با مذاکره با مدیرعامل باشگاه قراردادم را تمدید کردم تا امسال به همراه این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر برسیم.

مسی بهترین گلزن لیگ قهرمانان

لیونل مسی مهاجم آرژانتینی آبی-اناری‌ها با ۸ گلی که در یازده بازی این فصل در رقابت‌های اروپایی به ثمر رساند، همانند فصل پیش آقای گل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شناخته شد.

رسوایی تازه در خانواده کاپیتان چلسی

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، پل تری، برادر بزرگتر جان تری که در تیم محلی «راشدن اند دایاموندز» بازی می‌کند، رابطه عاشقانه‌ای با نامزد دیل روبرتس، دروازه ‌بان تیم داشته است. چند ماه قبل نیز رابطه جان تری با ونسا پرونسل، نامزد سابق وین بریج، منتشر شد، مساله‌ای که موجب کناره‌گیری بریج از تیم ملی انگلیس شد.

پاس همدان به دنبال فیروز کریمی

کریم ملاحی، مدیرعامل باشگاه پاس همدان بعد از جدایی اصغر مدیرروستا فقط یک گزینه را جست‌و‌جو می‌کند و او کسی نیست جز فیروز کریمی دوست و رفیق قدیمی ملاحی که آخرین بار در صبای قم تیم مشترکی را تشکیل داده بودند.

طالب‌لو و جباری در لیست کمالوند

فرازکمالوند، سرمربی تیم تراکتورسازی قول داده در صورت ماندن در تراکتورسازی نام بازیکنان مورد نیازش از جمله وحید طالب‌لو و مجتبی جباری را بر اساس نیازهای تیمش به باشگاه ارائه دهد.

امارات به رافائل بنیتس پیشنهاد می‌دهد

فدراسیون فوتبال امارات برای هدایت تیم ملی خود تصمیم گرفته با رافائل بنیتس سرمربی فعلی لیورپول انگلیس باب مذاکره را گشوده و به وی پیشنهاد همکاری دهد.

دایی شخصا با بازیکنان مورد نظرش مذاکره می‌کند

علی دایی برای جلوگیری از بازارگرمی شخصا با بازیکنان مورد نظرش گفت‌وگو می‌کند. حبیب کاشانی از علی دایی خواسته تا به شخصه با بازیکنانی که برای فصل آینده در لیستش قرار دارند وارد مذاکره شود و در مورد رقم قراردادهای خودش با بازیکنان به توافق برسد.

مبعلی حضور در باشگاه استقلال را تکذیب کرد

در حالی که برخی رسانه‌ها از حضور ایمان مبعلی برای مذاکره با آبی‌پوشان در باشگاه استقلال خبر داده بودند، این بازیکن این مساله را تکذیب کرد.