ارغوان رضایی در تنیس آزاد فرانسه

ارغوان رضایی، تنیسور ایرانی‌الاصل فرانسه که در رقابت‌های تنیس آزاد مادرید در هفته گذشته توانست با شکست تنیسور شماره ۲ جهان قهرمان مسابقات شود، در اولین دور رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه با هیدی الطباخ از کانادا دیدار خواهد کرد. پسر بچه ۱۳ ساله اورست را فتح کرد

پسر نوجوان سیزده ساله آمریکایی موفق به فتح قله اورست شد. این نوجوان به نام جردن رومرو با رسیدن به قله اورست جوان‌ترین کوهنورد در جهان است که به چنین موفقیتی نائل آمده است.

مرحله‌ دوم اهداف ثابت به اتمام رسید

مسابقات آزاد تیراندازی اهداف ثابت به کار خود پایان داد. در رشته تپانچه ۵۰ متر آزاد مردان، آرمین مجد با ۵۴۰ امتیاز، در رشته تپانچه استاندارد مردان، رضا کریم‌پور با ۵۵۶ امتیاز، و در رشته تفنگ سه وضعیت زنان نیز الهه احمدی با ۵۷۲ امتیاز به مقام اول رسیدند.

برنز نادریان و عبداللهی قطعی شد

نادریان و عبداللهی با راهیابی به دیدار نیمه پایانی رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا، مدال برنز خود را قطعی کردند.

افتتاح سالن تمرینی مجهز آکادمی ملی المپیک

سالن پیشرفته و مجهز تمرینات برتر آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دیروز با حضور رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک و جمعی از مدیران ورزش کشور افتتاح شد.

۲ شکست برای دختران والیبالیست ایران

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران تا سومین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا متحمل ۲ شکست شد. این رقابت ۹ روزه از پنج‌شنبه کار خود را آغاز کرد و ۱۳ تیم برای کسب سهمیه المپیک و رقابت‌های قهرمانی جهان در پرو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

فدراسیون کشتی رسما مسابقات انتخابی را لغو کرد

فدراسیون کشتی اعلام کرد: با درخواست کادر فنی تیم‌های ملی کشتی و موافقت فدراسیون، رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی امسال برگزار نخواهد شد.

انتقاد از پوشش نامناسب تیم ملی والیبال نوجوانان

محمدتقی رهبر رییس مجمع روحانیون مجلس با اشاره به برگزاری مسابقه والیبال ایران و هند، از پوشش تیم ملی نوجوانان پسر ایران در این مسابقه انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی سازمان تربیت بدنی در این زمینه شد. وی افزود: جالب این است کسانی که در این مسابقه امتیازات را ثبت می‌کردند، زن بودند‌.