ارتش انگلیس دیوید بکام را به افغانستان فرستاد

ارتش انگلیس اواخر روز جمعه اعلام کرد دیوید بکام فوتبالیست سرشناس انگلیس به افغانستان سفر کرده است تا با نظامیان انگلیسی که روحیه خود را از دست داده‌اند، دیدار کند. تزریق نوشابه‌های انرژی‌زا به تمام مدارس!

یکی از مهمترین مباحث که جزو الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه‌ها است، راه‌اندازی مدارس فوتبال توسط باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های مختلف و به خصوص در لیگ برتر است. از این پس نوشابه‌های انرژی‌زا که به تایید کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برسد، به صورت یکسان در تمام مدارس فوتبال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زانتی و ۷۰۰ بازی با پیراهن اینتر

خاویر زانتی، کاپیتان آرژانتینی تیم اینتر میلان ایتالیا در بازی دیشب فینال لیگ قهرمانان اروپا برای هفتصدمین بار پیراهن اینتر را به تن کرد.

مسی مصدوم شد

لیونل مسی «فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین روز جمعه در حین تمرین از ناحیه زانوی راست آسیب دید تا نگرانی تازه‌ای برای «دیه گو مارادونا» سرمربی این تیم به وجود بیاورد.

توافقات پنهانی استیل‌آذین

استیل آذین مذاکراتی با برخی ستاره‌های فوتبال ایران داشته که منجر به عقد قرارداد داخلی با دو بازیکن شاخص و توافقات پنهانی با چند بازیکن دیگر شده است. حسین کاظمی، سیاوش اکبرپور، ایمان مبعلی و مازیار زارع در لیست خرید استیل‌آذین قرار گرفته‌اند‌.

۷ بازیکن در لیست مازاد استقلال

مهدی امیرآبادی، وحید طالب‌لو، حسین کاظمی، سیاوش اکبرپور، کیانوش رحمتی، هاشم بیک‌زاده و میلاد نوری بازیکنانی هستند که در لیست فروش استقلال قرار دارند.

بخش خصوصی در ورزش قوی نیست

سعید فائقی، معاون اسبق ورزشی سازمان تربیت‌بدنی گفت: اگر بخواهیم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را از طریق آگهی به بخش خصوصی واگذار کنیم، نباید امیدوار باشیم. چرا که واقعیت این است که در جامعه ورزشی بخش خصوصی قوی‌ای نداریم که بتواند اینها را اداره کند.

حزب الله لبنان قهرمانی سپاهان را تبریک گفت

شاخه فرهنگی ورزشی حزب الله لبنان و باشگاه العهد (وابسته به گروه مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان) در نامه‌ای قهرمانی زردپوشان فولاد مبارکه سپاهان را در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران تبریک گفتند.