حیدری: لغو انتخابی، ایجاد بی‌انگیزگی می‌کند

علیرضا حیدری دارنده شش مدال کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: لغو مسابقه‌های انتخابی باعث بی‌انگیزه شدن کل کشتی کشور می‌شود. نوجوانان والیبال ایران فینالیست شدند

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عصر پنج‌شنبه با نتیجه ۳ بر یک وبا غلبه بر هند در دیدار نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راهی دیدار پایانی شد.

مسابقات اهداف پروازی با سلاح‌های ساچمه‌زنی

مسابقات اهداف پروازی با سلاح‌های ساچمه‌زنی در استان کرمان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. در پایان این رقابت‌ها عارف صالحی، سینا فداکار، صالح صالحی، علی افخمی، محمد رضا اسماعیلی و محسن معتمدی مقام های اول تا ششم را کسب کردند.

تیم بوکس ایران سوم شد

ملی پوشان بوکس ایران با کسب یک مدال نقره و سه نشان برنز، مقام سوم مسابقات بین المللی بوکس ازبکستان را از آن خود کردند.

«آذرشکیب» دعوت نشد

پس از اینکه محمدرضا آذرشکیب در مسابقات آسیایی هند توقعات مربیان تیم ملی کشتی آزاد را برآورده نکرد و نمایش ضعیفی داشت، به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

تمرینات تیم ملی جودو از امروز آغاز می‌شود

دور جدید تمرینات تیم ملی جودوی کشورمان برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک از امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد. رقابت‌های جام جهانی اسپانیا ۱۵ و ۱۶ خردادماه در مادرید برگزار خواهد شد.

دعوت پدیده‌های لیگ برتر والیبال

کادر فنی تیم ملی ۲۶ بازیکن پدیده لیگ برتر را به یک اردوی ۱۰ روزه دعوت کرد تا بهترین آنان را انتخاب و در مرحله دوم اردوی تیم ملی والیبال کشورمان به همراه ملی پوشان سابق در اردو شرکت کنند.

لیگ وزنه‌برداری رفت و برگشت برگزار می‌شود

دومین جلسه هماهنگی لیگ وزنه برداری در محل فدراسیون برگزار و مقرر شد رقابت‌های فصل جدید از روز پنج‌شنبه سوم تیرماه به‌صورت رفت و برگشت آغاز شود.

شادی: می‌توان در گوانگجو پرمدال ظاهر شد

محسن شادی‌، اولین قایقران المپیکی ایران گفت: چین و ژاپن از مهم‌ترین رقیبان ما در این میدان هستند، اما قایقرانان ایران هم پیشرفت خوبی داشته‌اند و ما می‌توانیم به عنوان رشته‌ای پرمدال در این بازی‌ها شناخته شویم.