مدیران غیرورزشی بحث فوتبال ناپاک را مطرح می‌کنند

علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال گفت: مدیران غیرورزشی که محیط ورزش را با محیط‌های دیگر اشتباه می‌گیرند برای اینکه صرفا حرفی زده باشند بحث فوتبال ناپاک را مطرح می‌کنند. مارادونا یک عکاس آرژانتینی را زیر گرفت

مارادونا هنگام ورود به ساختمان فدراسیون فوتبال آرژانتین یکی از عکاسان این کشور را با خودروی شخصی‌اش زیر گرفت. برخی از رسانه‌های آرژانتینی اعلام کردند که مارادونا خطاب به این عکاس گفته است پای تو زیر ماشین من چه می‌کند!

برگزاری جلسه واعظی آشتیانی با مرفاوی

امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: این هفته جلسه‌ای با صمد مرفاوی خواهیم داشت تا توجیهات او را برای استعفایش بشنویم.

تمدید قرارداد با مرفاوی منطقی نبود

امیدوار رضایی، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال تهران گفت‌: همان‌طور که قبل از پایان امتحان نتیجه آن مشخص نیست، قبل از پایان مسابقات نیز نباید در مورد ادامه یا عدم همکاری با مربی تصمیم نهایی اتخاذ شود و این کار واعظی آشتیانی را منطقی نمی‌بینیم.

رکورد بی‌نظیر شاهین بوشهر در فوتبال جهان

شاهین صاحب یک رکورد بی‌نظیر در فوتبال ایران و شاید هم جهان شد و در لیگ برتر نهم حتی یک بازیکن اخراجی هم نداشت. در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران تاکنون چنین امری سابقه نداشته و حتی در جهان نیز هیچ تیم حرفه‌ای چنین رکوردی نداشته است.

‌هاشمیان: از یک تیم ایرانی پیشنهاد دارم

وحید‌هاشمیان، مهاجم ایرانی بوخوم که فصل چندان خوبی را پشت سر نگذاشت، احتمال ادامه همکاری‌اش با این تیم را بسیار کم دانست و از تماس یک تیم ایرانی برای مذاکره با خودش خبر داد.

امسال در استقلال مربیگری نمی‌کنم

امیرقلعه‌نویی در گفت‌وگوی طولانی‌اش با برنامه نود که سرشار از طعنه‌های او و عادل فردوسی پور به یکدیگر بود، اعلام کرد: «که امسال به هیچ وجه در استقلال مربیگری نخواهد کرد.»

لیست اخراجی‌های دایی آماده شد

به نظر می‌رسد لیست مازاد علی دایی لیست شلوغی بوده و بین ۱۰ تا ۱۱ بازیکن باید به فکر جدایی از پرسپولیس باشند. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است ۲ دروازه‌بان،‌ ۳ مدافع، ۴ هافبک و ۲مهاجم در لیست مازاد علی دایی قرار گرفته‌اند.