ایران قهرمان کشتی آزاد آسیا شد

بیست و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با حضور ۹۱ کشتی‌گیر از ۱۷ کشور در سالن ایندیرا گاندی دهلی نو به پایان رسید که تیم ملی کشتی آزاد ایران با سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز با ۵۳ امتیاز برای بیستمین بار قهرمان آسیا شد. پیکان با اقتدار قهرمان لیگ برتر والیبال شد

تیم پیکان و سایپا در مرحله پایانی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر پنج‌شنبه در خانه والیبال مقابل هم قرار گرفتند و در پایان تیم پیکان با کسب پیروزی ۳ بر یک برای پنجمین بار متوالی قهرمانی لیگ برتر شد.

دعوت از هشت ورزشکار دوومیدانی ایران

رقابت‌های جایزه بزرگ سه مرحله‌ای دوومیدانی آسیا در سال‌جاری در هندوستان برگزار می‌شود که از ایران رضا بوعذار، سجاد مرادی، روح الله عسگری، حمیدرضا نودهی، کیوان قنبرزاده، محمد ارزنده، ایرج طهماسبی و لیلا رجبی برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده‌اند.

رکابزن آلمانی قهرمان مرحله سوم شد

مرحله سوم از سومین دوره تور دوچرخه سواری بین‌المللی ریاست جمهوری تهران با قهرمانی«توبیاس ارلر» از تیم پتروشیمی تبریز پیگیری شد.

دو رکورد ملی بانوان شکسته شد

رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ ایران در بخش زنان روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که دو رکورد ملی در مواد سه هزار متر بزرگسالان و ۴۰۰ مانع جوانان شکسته شد.

ژیمناستیک هم پس از شنا در مدارس اجباری می‌شود

کیومرث هاشمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور تربیت بدنی گفت:‌ علاوه بر ورزش شنا که به صورت اجباری در مدارس از امسال اجرا خواهد شد،‌ اجباری کردن ورزش ژیمناستیک را در دستورکار قرار دادیم.

سپه‌وند: به تیم ملی برنمی‌گردم

مرتضی سپه‌وند، ملی‌پوش پیشین تیم بوکس بزرگسالان ایران که پس از بازگشت از المپیک ۲۰۰۸ پکن به خاطر مشکلات شغلی از اردوهای تیم ملی خداحافظی کرد، گفت: تا وقتی امنیت روانی و شغلی نداشته باشم، به تیم ملی نمی‌آیم.

بوستون در فینال کنفرانس شرق ان بی ای

در مرحله نیمه پایانی رقابت‌های کنفرانس شرق، دو تیم بوستون سلتیکس و کلیولند کاوالیرز در ورزشگاه تی دی گاردن به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بوستون با نتیجه ۹۴ بر ۸۵ از سد میهمان قدرتمندش کلیولند کاوالیرز گذشت.