آموزش شنا در دبستان‌ها اجباری ‌شد

کیومرث‌هاشمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور تربیت بدنی و سلامت با بیان اینکه آموزش شنا در مدارس ابتدایی اجباری‌ شد، گفت: دانش‌آموزان در پایان کلاس پنجم برای ورود به دوره بالاتر باید شنای کرال را یاد گرفته باشند. اینها اهالی ژیمناستیک نیستند

مهر- برخی اهالی ژیمناستیک شامل مربیان، داوران، ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته صبح روز سه شنبه با هدف اعتراض به عملکرد احمد محتشمی‌، رییس فدراسیون ژیمناستیک جلوی درب سازمان تربیت‌بدنی تجمع کردند.احمد محتشمی‌رییس فدراسیون ژیمناستیک در این خصوص گفت: اینها اهالی خانواده ژیمناستیک نیستند و رفتارشان برای همه شناخته شده است.

«آناند» قهرمان شطرنج جهان شد

استاد بزرگ قدرتمند هند «ویسواناتان آناند» با پیروزی در دور دوازدهم مسابقات قهرمانی شطرنج جهان در برابر دیگر حریف قدرتمند خود «واسیلی توپالف»، قهرمان جهان شطرنج شد.

آغاز هشتمین دوره والیبال نوجوانان آسیا

هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا از امروزدر تهران آغاز می‌شود. در این پیکارها، ایران در گروه اول با تیم‌های سریلانکا، استرالیا، کره جنوبی و چین هم گروه است‌. تیم نوجوانان کشورمان روز جمعه برابر استرالیا به میدان می‌رود.

آغاز تور دوچرخه سواری ریاست جمهوری

سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ریاست‌جمهوری روز سه‌شنبه با حضور ۱۲ تیم خارجی و هفت تیم داخلی در تهران آغاز شد.

استقبال سرد تماشاگران تهرانی از فینال لیگ کشتی

فینال لیگ کشتی باشگاه‌های تهران مثل رقابت‌های قبلی که در سالن شهدای هفتم‌تیر برگزار می‌شد، استقبال‌کننده‌ای نداشت. این بار نیز مسابقات فقط در حضور مسوولان، مربیان و جمعی از بستگان کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد.

آمادگی جسمانی پرمخاطب‎ترین فدراسیون

رباب شهریان، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک به گستردگی جمعیت مخاطبان این فدراسیون در رده‎های سنی مختلف اشاره کرد و گفت: بعد از فوتبال پرمخاطب‌ترین فدراسیون هستیم.

۳ مربی ایرانی برای تیم ملی کاراته عراق

رییس فدراسیون کاراته عراق در دیدار با نایب رییس ایران برای استفاده از ۳ مربی برجسته ایرانی در راس تیم ملی این کشور، ابراز تمایل کرد.